logo-kol-ha

הרחקת עטלפים כל השיטות

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

יש לא מעט שיטות המסייעות בתהליך של הרחקת עטלפים, חלקן יעילות יותר חלקן פחות. חשוב לדעת כי עטלפים היא חיה מוגנת וחל איסור על ידי המשרד להגנת הסביבה להשתמש ברעל בכדי להרעיל אותם. למעשה, לעטלפים יש חלק חשוב במאזן האקולוגי שלנו ויחד עם זאת הרעל יכול לא רק לפגוע בהם, אל א גם בחיות אחרות.

 

הצבת רשתות יתרונות אל מול חסרונות

אחד הפתרונות המסייעים להרחיק עטלפים הוא להציב רשת מקצועית. חשוב לדעת כי שיטה זו יעילה בעיקר לצורך הרחקת יונים, אך יש כאלה שבוחרים לעשות בה שימוש גם עבור עטלפים. אמנם מדובר בשיטה יעילה והיא אכן תרחיק את העטלפים ואולי אפילו יונים, אך בעיקרון לא פעם יש צורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בביצוע עבודות בגובה, בשל התקנה יחסית מסובכת ומורכבת.

 

 

הרחקת עטלפים באמצעים אלקטרוניים

היום יש מכשירים סופר מתקדמים המסייעים בהרחקת עטלפים. מדובר במכשיר מסוג אולטרסאוני המסייע בשיבוש היכולת הבסיסית של העטלף לנווט את עצמו וכך בעצם במקום להגיע לאזור שלכם, הוא עף למקום אחר. מכשיר זה אינו פוגע בעטלפים והוא לא מצריך התעסקות מיוחדת או תחזוקה.

 

ועוד כמה טיפים שיסייעו להרחיק עטלפים מהאזור שלכם

  1. הקפידו לגזום את הענפים עליהם העטלפים אוהבים לרבוץ
  2. במידה ואתם לא מצליחים להרחיק את העטלפים בעצמכם בשיטות המקובלות, הזמינו מומחה להרחקת עטלפים
  3. התאימו את שיטת ההרחקת לסוג העטלף

 

תוכלו לחפש המלצות על מרחיק עטלפים דרך רשת האינטרנט או לדבר עם אנשים שאתם מכירים. לפני שאתם מזמינים מומחה כזה או אחר, בדקו באיזו שיטה הוא עושה שימוש, האם הוא מעניק לכם אחריות על ההרחקה ולמשך כמה זמן ובדקו שהמחיר שהוא גובה אכן הוגן.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך