logo-kol-ha

כלי כסף ישנים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כסף היא מתכת יקרת ערך וחפצים העשויים ממנה יכולים להיות מוערכים בסכומי כסף לא נמוכים. יש מי שאוהב כלי כסף ואוסף אותם ויש מי שיודע להעריך את השווי או את הערך הרגשי שיכול להיות לכלי כסף ישנים. כאשר נדרשים לביצוע משימה כמו ריקון תכולת דירה של אדם מבוגר או אדם שכבר הלך לעולמו אפשר לפעמים למצוא חפצים כאלה ואחרים שמאוחר יותר יתבררו כיקרי ערך או כאלה שהשתמרו בצורה מעוררת התפעלות מתקופת זמן אחרת שעברה ולא תשוב עוד. לשם כך צריך לדעת אל מי לפנות כדי לקבל את ההערכה המדויקת וכדי לדעת איך יהיה הכי נכון להתנהל עם החפצים שהתגלו. יש כלפי כלי כסף עתיקים כבוד גדול ומיוחד ולכן צריך לפנות אל מי שמכיר את התחום כדי לדעת איך יהיה הכי נכון לנהוג בהם.

 

עולם שלם של פריטי אספנות

מי שלא מכיר את הערך או המשמעות של כלי כסף ישנים צריך לפנות אל מי שמכיר את התחום של עתיקות למכירה על מנת להבין בדיוק מה יהיה הכי כדאי לו לעשות עם כלים אלה או אחרים. יש מי שימכור לסוחרי עתיקות שישמחו לשלם ולקבל לידיהם את הפריטים ויתכן שהוא יקבל המלצה לפנות אל מוזאונים או אוצרי תערוכות אחרים שהכלים המדוברים יכולים להתאים בדיוק למקום שאותו הם מנהלים. יתכן וכלי הכסף הישנים שיימצאו יעוררו רגש ואמפתיה ולכן הקשר הרגשי יגרום לבעליהם החדשים לשמור אותם לבל יקרה להם משהו. יש כמה וכמה אפשרויות וצריך לדעת מה לעשות ובמה לבחור.

 

החשיבות של קבלת מידע מקצועי ומהימן

כלי כסף ישנים ועתיקים יכולים להתברר כבעלי שווי רב ולכן חשוב מאד לפנות רק אל מי שבקיא בתחום על מנת לדעת ולהבין מה יהיה הכי נכון וכדאי לעשות איתם. רק מי שמכיר את העולם של עתיקות וחפצים ישנים יוכל לתת ייעוץ כזה וחשוב לבחור בקפידה על מנת לוודא שפונים אל מי שמתמחה בתחום ולא יפעל מתוך תאוות בצע. כך הכלים יקבלו את היחס והמשמעות שמגיעים להם, בעיקר אם הם מסמלים תקופת חיים חשובה או שהם שרידים אחרונים ורחוקים של אירוע מן העבר ולכן חשוב לתת להם מקום של כבוד בין כלים דומים מאותה התקופה. עבור אספנים יהיה מדובר באוצר של ממש ולכן יש חשיבות לפנייה אליהם כדי להבין לכל הפחות במה מדובר.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך