logo-kol-ha

וופורייזר מומלץ – מה חשוב לבדוק

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מכשיר לאידוי קנאביס ותפרחות מסוגים אחרים או מה שנקרא גם וופורייזר מומלץ, נחשב בימינו לאחד המוצרים הכי פופולארים בתחום הטבק והעישון. באמצעות הוופרייזר, אנו יכולים לאדות את התפרחת ובכך להגיע למיצוי מלא של הרכיבים. הפעילים והיתרונות הקיימים בצמח שעובר תהליך אידוי.

 

במה שונה השיטה ועל מה חשוב לשים לב בבחירה?

בשונה ממוצרים כמו וייפ, סיגריה רגילה או סיגריה מגולגלת, אידוי לא שורף את החורף, הוא מחמם אותו לאט ובהדרגה. התהליך מתבצע בהתאם לסוג המכשיר אותו נבחר, כאשר יש לבחור מכשיר בהתאם לצרכים שלנו, הכמות אותה אנחנו מתכוונים לאדות, המיקום וכמובן התקציב העומד ברשותנו לרכישת וופורייזר מומלץ.

 

מדוע וופורייזר מומלץ על פני עישון?

  1. לא משתחרר עשן אלא אדים
  2. פחות מזיק מבחינה בריאותית
  3. מסריח הרבה פחות
  4. מיצוי מלא של הצמח
  5. מתאים לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות (קנאביס רפואי)

 

קריטריונים חשובים בתהליך הבחירה

קיימים מאות סוגים של מכשירי אידוי הנמכרים בשוק וברשת האינטרנט. יש מכשיר אידוי שמתחבר לסמרטפון, יש מכשיר בצורה של עט שנחשב קומקפטי, מכשיר נייד, מכשיר נייח ועוד. עלינו לקחת בחשבון בבחירה את תהליך האידוי, החוויה שהמכשיר מייצר עבורנו, הגודל של המכשיר, הסוללה וגם את הטכנולוגיה עליה המכשיר מבוסס.

 

למעשה, יש שני סוגים עיקריים של וופורייזר. מכשיר עם המשלב תא חימום שבא במגע ישיר עם התפרחת, לעומת תא חימום שפועל בטכנולוגיה המבוססת על זרימת האוויר. לכל מכשיר יש את היתרונות והחסרונות שלו.

בסוג הראשון התפרחת באה במגע עם הסליל שמחמם את התפרחת, זה עשוי קרמיקה או מתכת. לרוב המכשירים הללו זולים יותר אך המיצוי שלהם לא אחיד. הסוג השני מעביר את האוויר החם לתפרחת ואז החומר לא ממשיך תהליך חימום לאחר המיצוי. המכשירים האלהיקרים יותר אבל חווית האידוי בהם טובה יותר, כך מעידים מאדים מתחילים ומנוסים גם יחד.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך