logo-kol-ha

דייט רומנטי מבלי לצאת מהבית

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כל זוג יודע ומבין את החשיבות של השקעה בבן או בת הזוג, בין אם מדובר בקשר הנמצא בתחילת הדרך ובין אם בזוג ותיק. אם בהתחלה התשוקה, הרומנטיקה וזוגיות פורחות, עם הזמן, השגרה נוטה לשחוק את הקשור ולכן יש חשיבות לקיום של דייט רומנטי לפחות אחת לשבוע או מקסימום שבועיים. העניין הוא, שלא חייבים בכל פעם לצאת למסעדה יקרה, לחפש כרטיסים לסרט, לבדוק אטרקציות או טיולים בארץ או בחו“ל. אפשר להשקיע בקשר שלנו ולשמור על הזוגיות חיה ובועטת גם בבית.

 

סרט פופוקרן וקצת נישנושים

אפשר לתכנן דייט ספונטני גם בלי לצאת מהבית. כל מה שצריך זה להיכנס לאינטרנט, לחפש כמה המלצות לסרט בנטפליקס ולבחור את הסרט שהכי בא לכם לראות. תוכלו גם להכין פופקורן בבית ולהרגיש ממש כאילו יצאתם לקולנוע ובלי בכלל להתאמץ.

 

ארוחה מבחוץ לדייט רומנטי מושלם

מכירים את הימים האלה שפשוט לא בא לנו להיכנס למטבח אפילו לא בשביל להכין חביתה ולחתוך סלט? אלה בדיוק הימים ששווה להפעיל את אפליקציית הוולט ולהזמין משהו מבחוץ. אם יש לכם בקבוק יין במקרר או במזווה, זה גם הרגע לפתוח אותו ופשוט להנות אחד מהשני. לא חייבים מסכים אשר מסיחים את הדעת, אפשר פשוט לדבר אחד עם השניה, לשאול איך עבר היום, לספר משהו חדש או כל דבר אחר שיעשה לכם נעים וטוב ביחד.

 

כמובן, שיש עוד מגוון של דברים שאפשר לעשות ביחד בבית כמו למשל ערב אינטימי ומיוחד בחדר המיטות לאור נרות, לרכוש מבעוד מועד את אחד מבין מגוון משחקי קופסא זוגיים נחמדים ואפילו להתכרבל בתוך הפוך ביחד שבחוץ גשום, סוער וסגרירי.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך