logo-kol-ha

בילוי משפחתי בחורף

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בקיץ, יש המון דברים ופעילויות שאפשר לעשות עם הילדים בחוץ או במקומות ממוזגים. לעומת זאת, בחורף, שמתחיל להיות קר, סגרירי ואפילו סוער, אוטומטית אנחנו הופכים מוגבלים יותר. כבר אי אפשר לרכב עם אופניים בחוץ, בטח שלא לאכול פיצה בשדרה… אבל בכל זאת, יש לא מעט פעילויות ודברים שכן ניתן לעשות בתור משפחה ולצבור חוויות גם בעונה הגשומה של השנה. הנה כמה רעיונות בשבילכם ל-בילוי משפחתי בחורף.

סלון הוא מקום של משפחה

החורף הוא בדיוק הזמן לבלות יותר זמן בסלון הביתי. אם אתם מרגישים שהספה שלכם עשתה את שלה ולא נעים לכם לשבת עליה,  זה הזמן לחדש את הסלון כדי שתוכלו לבלות בו ובאמת אבל באמת להנות. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות בסלון הביתי כמו להרכיב פאזל ביחד כל המשפחה, בהתאם לגילאים של הילדים, לחפש המלצות לסרט בנטפליקס, לשחק משחקי קופסא כמו משחק הזיכרון, טאקי או מונופול ואפילו סתם לספר אחד לשני סיפורים.

חורף חורף אבל בכל זאת אנחנו בישראל ולא באנגליה

למרות שמדובר בעונת החורף, עדיין, בואו לא נגזים. אפשר לצאת החוצה גם בימים גשומים ואפילו לעשות מזה חוויה משפחתית. כל מה אתם צריכים לעשות הוא להצטייד במגפיים, מעיל טוב נגד גשם, כובע וכפפות. זה הזמן לצאת לשלוליות ואפילו לקפוץ בתוכן. יש ילדים שפשוט מתרגשים רק מעצם המחשבה שהם יכולים לקפוץ בתוך המים בחופשיות. טיול קטן ברגל עם מטריות לירקן השכונתי או אפילו לבית הקפה כדי לקנות לכולם שוקו חם והנה לכם בילוי משפחתי משגע ומלא הפתעות.

זמן שופינג!

כהורים לילדים, כולנו יודעים שאין כמעט חודש בשנה שהילדים שלנו וגם אנחנו לא צריכים משהו. לכן, אפשר לאסוף את כולם, להיכנס לרכב ופשוט ליסוע לקניון. הקציבו תקציב לכל ילד ואפשרו להם עצמאות בבחירת המוצרים או פריטי הלבוש שהם צריכים. זה הזמן ללמד מצד אחד את הילדים איך להתנהל בצורה נכונה עם כסף, מצד שני לבלות זמן איכות בקניון. תוכלו להיפגש אחרי הקניות לארוחת ג‘אנק פוד או משחקי וידיאו במתחם המיועד לכך.

אופים ונהנים

בחורף כייף לאפות. תוכלו לחפש מתכונים שגם אתם וגם הילדים שלכם מתחברים אליהם. עוגת תפוזים מפנקת ביום חורף גשום, עוגיות חמאה ליד הקפה של הבוקר, לחם או חלה לשבת – יש אינספור רעיונות שאפשר לאמץ למטבח הביתי. אפילו תוכלו איך להכין ביחד בצק לפיצה ולאפשר לכל ילד להכין את הפיצה האישית שלו. ריפוי בעיסוק ושוב, חוויה נפלאה לרפרטואר החוויות.

קצת להעלות דופק ואולי גם לחדד את המחשבה

אז נכון, בחוץ סוער וגשום… זה עדיין לא אומר שצריך להיצמד למסכים 24 שעות ביממה. יש כל כך הרבה דרכים להזיז את הגוף גם שקר ואי אפשר להתאמן בחוץ. תוכלו לעשות אימון מדרגות משפחתי וזה למרות שהשכנים יכולים להרים גבה, לשחק מחבואים בתוך הבית או תופסת, לארגן ”חפש את המטמון“, להירשם למנוי יוגה משפחתי ולעשות בסלון שיעורי יוגה משפחתיים.

זמן יצירה

תוכלו גם לקנות ערכות גבס ולאפשר לילדים לצבוע אותן עם גועש וצבעים מיוחדים, להוציא צבעי ידיים על סדין ענק שאתם לא צריכים ולארגן אחר כך מקלחת משפחתית, לאפשר לילדים לעשות סוגים שונים של יצירות כמו למשל כאלה שעוסקות בחורף, בט“ו בשבת או חנוכה. אפילו אפשר לאסוף מוצרים שונים ולהכין מהם פריטים שימושיים כמו עציצים לבית, אביזרי אחסון, מסגרות לתמונות ועוד.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך