logo-kol-ha

שיווק באינטרנט – הא' ב' של השיווק

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו נפנה באופן טבעי למומחה לדבר. אם אנחנו רוצים ששיווק העסק שלנו יהיה איכותי ויעיל כדאי לנו לשכור מומחה לתחום של שיווק באינטרנט. שיווק באמצעות האינטרנט יכול לאפשר לנו להגיע להרבה מאוד לקוחות חדשים ולהגדיל את החשיפה הציבורית של העסק שלנו. ככל שלעסק שלנו תהיה יותר חשיפה חיובית כך סביר להניח שאחוז המכירות שלו יגדל בהתאם והעסק ירוויח יותר. בשביל להגיע לחשיפה חיובית של העסק אנחנו צריכים לגלות יצירתיות ולהיות נועזים ככל הניתן.

שיווק באינטרנט – איזה שיטות שיווק יש?

יש הרבה מאוד שיטות שיווק באינטרנט. בין שאר השיטות שיש ניתן לכלול:

  • שיווק במייל
  • שיווק בגוגל
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • שיווק ממומן
  • שיווק אורגני

כל שיטות השיווק השונות נועדו להגדיל את החשיפה של העסק שלנו באינטרנט כך שנגיע ליותר גולשים שיוכלו להפוך להיות לקוחות שלנו. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו באינטרנט חשוב וכדאי לעשות זאת באופן חכם ומקורי כך שזה יהיה כמה שיותר מעניין. שימוש בכלים יצירתיים כמו הומור או דימויים חזותיים מעניינים יכול בהחלט לעזור לנו.

שיווק באינטרנט – שיווק בגוגל

כאשר מדברים על שיווק באינטרנט בדרך כלל מדברים על שיווק בגוגל. עיקר הפרסום והשיווק באינטרנט נעשים בגוגל באופן אורגני או ממומן. כאשר אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה על המפה אנחנו חייבים לשווק אותו בגוגל. מקדמי אתרים מקצועיים יוכלו לקחת את העסק שלנו ולהחליט איזה אפיק פרסום הכי מתאים לו אורגני או ממומן. לעיתים יש מקדמים שמאמנים ששילוב בין שתי שיטות הקידום זאת האורגנית וזאת הממומנת ישיגו את התוצאות הטובות ביותר לעסק אותו הם מקדמים, אך זה תלוי בתחום העיסוק של העסק ובאופי התחרות שיש בנושא זה בגוגל.

שיווק באינטרנט – שיווק ברשתות החברתיות

שיווק באינטרנט כולל גם בשנים האחרונות שיווק ברשתות החברתיות. לרוב הכוונה בשיווק ברשתות החברתיות היא שיווק בפייסבוק. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו בפייסבוק אנחנו יוצרים קשר ישיר עם חלקים גדולים מאוד באוכלוסייה. שיווק זה יכול להתברר כדרך מעולה לשמור על קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוחות של העסק שלנו. בפייסבוק אנחנו יכולים להודיע על מבצעים, לאחל חג שמח או להשיק תחרויות נושאות פרסים שנועדו להגדיל את נפח הפרסום של העסק שלנו.

בסופו של דבר עסק שלא מקדם את עצמו באינטרנט הוא עסק שחי בעבר. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יצליח ויתחרה במתחרים שלו אנחנו חייבים לקדם אותו באינטרנט. הקידום באינטרנט יאפשר לעסק שלנו להקדים את המתחרים שלו ולהיות קובע דעת קהל. ככל שהפרסומים שלנו באינטרנט יהיו מעניינים ומקוריים יותר כך נמשוך יותר תשומת לב לעסק שלנו וכך מספר הלקוחות שלנו יגדל באופן משמעותי.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך