logo-kol-ha

כך תוכלי לעשות כסף מאינסטגרם בשנת 2022

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בואו ננסה לעשות הדבר הבא ביחד – עצמו את העיניים שלכם לרגע, ונסו לחשוב טוב טוב על חבר, מכר, בן משפחה, וכיוצא בזאת, שלא מחזיק בידיו חשבון באחת מהרשתות החברתיות הקיימות כיום בעולם. הצלחתם למצוא? סביר להניח שלא, שכן בשנת 2022, הרשתות החברתיות הפכו להיות לבשורה של ממש. אחת מהרשתות הפופולאריות ביותר כיום בקרב הציבור העולמי היא רשת האינסטגרם. האינסטגרם, אשר מהווה פלטפורמה לשיתוף תמונות וסרטונים, היא ענקית חברתית אשר נרכשה לפני מספר שנים על ידי ענקית אחרת בתחום הרשתות החברתיות, ואנחנו מדברים כמובן על רשת פייסבוק המפלצתית. הרבה אנשים מופתעים לגלות שכיום, ניתן לעשות כסף מאינסטגרם, ועבור אנשים רבים, האינסטגרם מהווה פרנסה של ממש. בשורות הקרובות, נלמד אתכם כיצד ניתן לעשות בימנו כסף מהאינסטגרם.

כך משפיעני רשת השתלטו על החיים שלנו

אולי אתם לא מכירים את הביטוי משפיען רשת, אך סביר להניח שהילדים שלכם מכירים טוב מאוד את המושג הזה. כיום, משפיעני הרשת, אלו שמהווים פרופילים חזקים ומובילים באינסטגרם, ובשאר הרשתות החברתיות השונות – הפכו להיות תופעה של ממש. בזמן שאנשים רבים מחפשים דרכים יצירתיות להגדיל את כמות העוקבים שלהם באינסטגרם, זאת לדוגמת קניית עוקבים באינסטגרם, משפיעני רשת כבר מחזיקים בידם בכמות בלתי מבוטלת של עוקבים, שעוקבים אחריהם בעיקר בשל התוכן היצירתי והמעניין של אותם המשפיענים.

כיצד משפיעני רשת עושים כסף מאינסטגרם?

הדרך העיקרית של משפיעני רשת לעשות כסף מהאנסטגרם ומהרשתות החברתיות השונות ככלל, זה דרך קמפיינים ושיתופי פעולה עסקיים. כיום, חברות רבות פונות למשפיעני רשת, במטרה לייצר שיתופי פעולה עסקיים. חברות רבות, הבינו שמשפיעני הרשת מחזיקים בקהל צעיר, קהל שנאמן לתוכן של אותם המשפיענים, ומקשיב לדעתו.

טיפים שיעזרו לכם לשווק את עצמכם טוב יותר ברשתות החברתיות

  1. התוכן שלכם חייב להיות כמה שיותר מקורי וכמה שיותר שונה מאחרים. לא משנה איזה תחום אתם משווקים, אתם חייבים לעניין את הקהל שלכם, לסקרן אותו ולגרום לאנשים להמשיך ולרצות לעקוב אחריכם כל הזמן.
  2. נסו ליצור שיתופי פעולה ביניכם לבין משפיעני רשת או פרופילים אחרים שיש להם רמת חשיפה גבוהה ברשת. תוכלו לנסות לקדם אחד את השני עם כל מיני רעיונות, תחרויות, מוצרים חדשים וכדומה.
  3. הכניסו את הקהל שלכם אל מאחורי הקלעים, העלו סטוריז של מה שאתם עושים בזמן אמת, השקיעו בחלוקה של רילז כדי שיהיה לעוקבים שלכם נוח ואל תתפשרו על תוכן בינוני.
  4. דברו אל הקהל שלכם בגובה העיניים, השקיעו בתוכן שמייצר שיחה ויגרום לעוקבים שלכם להגיב אליכם, לתייג אתכם או סתם לפרגן לכם בלייק.

לסיכום, אין ספק כי הרשתות החברתיות כאן כדי להישאר ומי שלא מבין את זה, צפוי להישאר מאחור.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך