logo-kol-ha

מציאות מדומה בישראל – כל מה שצריך לדעת 

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

נכון, טכנולוגיית VR זו טכנולוגיה חדשה יחסית, אבל עדיין – התחום של מציאות מדומה בישראל מתפתח בקצב מסחרר, כזה שלא ניתן לפעמים להבין עד שבוחנים את התמונה במלואה. היום, ניתן לראות המון חברות אירועים שונות של מציאות מדומה בישראל, ששמות להן בתור מטרה לתת לכל הלקוחות אירועים מסוג אחר – אירועים בטכנולוגיית מציאות מדומה. זה לא משנה אם מדובר באירוע עבודה, יום הולדת או אולי אפילו חגיגת בר מצווה – אם אתם מחפשים אירוע חוויתי ובלתי נשכח שככל הנראה לא אתם ולא האורחים שלכם חוויתם בעבר כמותו, אתם במקום הנכון. במאמר זה, נסביר לכם כל מה שעליכם לדעת על חווית מציאות מדומה בישראל וכל הסובב סביב נושא זה.

 

קצת רקע

בימינו, מציאות מדומה בישראל מופיעה בעיקר בתעשיות הגיימינג והבידור, אך עם זאת, עדיין ניתן לראות לא מעט שימושים ויישומים שונים גם בתחומי התעשייה, ואפילו בתחום הרפואה. השימוש הכי נפוץ של מציאות מדומה בישראל כאשר מדובר בשימושי פנאי הוא ללא כל ספק האפשרות של שילוב חווית מציאות מדומה באירועים פרטיים – ואיך לא? מדובר בחוויה מרגשת, חדשה והכי חשוב – ייחודית. כזו שבוודאי לא אתם ולא האורחים שלכם חוויתם כמותה אי פעם, וקרוב לוודאי שלא תשכחו לעולם.

 

יתרונות של שילוב מציאות מדומה באירוע שלכם

  • מעורבות של הקהל – אירוע עם מציאות מדומה מייצר חווית קהל בלתי נשכחת, אותה בהחלטו כולם יזכרו לאורך זמן. הטכנולוגיה הייחודית הזו בעצם גורמת לכל המשתתפים להרגיש כאילו הם ממש שם, וכך בעצם תוכלו להבטיח מעורבות מקסימלית מצד הקהל. 
  • חוויה אינטראקטיבית – חווית מציאות מדומה לאירועים זו חוויה אינטראקטיבית, זאת מאחר והיא משלבת מספר חושים במקביל – חוש הראיה, השמיעה, מגע וכמובן תנועה. 

 

איך לבחור את חווית המציאות המדומה האולטימטיבית?

  • תחום עניין – יש מגוון רחב מאוד של יישומים שונים, ולכן חשוב להבין מהו תחום העניין שמדבר אליכם ואל הקהל באירוע שלכם, כך שתוכלו להתאים חוויה אינראקטיבית.
  • חברה מקצועית – חשוב לא פחות לבחור חברה מקצועית המתמחה בחוויות מציאות מדומה ומציאות רבודה עבור אירועים, כפי שתוכלו לעשות בעת ביקור באתר virtualion.co.il. חברה מקצועית לא רק תדע איך להרים לכם את האירוע הכי טוב באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה מרתקת, אלא גם תדע לעשות לכם אפיון נכון עבור צרכי האירוע שלכם, כך שתוכלו לבצע בעצמכם בחירה מדויקת. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך