logo-kol-ha

רוצים לדעת איך בוחרים גגן? הגעתם לכתבה הנכונה!

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

יש לא מעט יתרונות שגג רעפים חדש מביא איתו לשולחן, אך עם זאת – חשוב מאוד לדעת קודם לכן איך מתקינים גגות רעפים בצורה הנכונה, ובדיוק בשביל זה הרבה מאוד אנשים בוחרים לעבוד עם גגן. אולם, לא תמיד פשוט לבחור נכון גגן – הרי איך תוכלו לדעת מה הבחירה הנכונה עבורכם מבין כל-כך הרבה אפשרויות שונות בתחום? ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במאמר זה, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שעליכם לדעת לפני שאתם מתחילים לעבוד עם גגן על מנת להתקין גג רעפים. אז שנתחיל?

 

יתרונות של גג רעפים

רגע לפני שנסביר לכם איך תוכלו לבחור בעצמכם גגן מקצועי ומיומן שיוכל לסייע לכם להצליח במשימה – כדאי להבין למה גג רעפים הוא בחירה כל-כך מומלצת מלכתחילה. הנה כמה יתרונות מרכזיים:

  • עמידות – גג רעפים הוא אופציה מאוד עמידה, מאחר והוא ידוע בזכות היותו חזק ועמיד מאוד, בייחוד כאשר מדובר בעמידות כנגד תנאי מזג האוויר השונים. 
  • תחזוקה מינימלית – אם בחרתם בעצמכם גגן איכותי שעזר לכם לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר – בגדול אין תחזוקה מסובכת מדי הדרושה עבור גג רעפים, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להזמין מעת לעת תיקון גגות רעפים במידת הצורך. 

 

רגע לפני ההתקנה על ידי גגן

חשוב להדגיש כי התקנת גג רעפים זו עבודה ארוכה ומורכבת יחסית, ולכן עליכם לשים דגש על בחירת גגן איכותי ככל הניתן. כמובן שרישיון חוקי הוא תנאי מחייב בסיסי ביותר, אך אין די בכך על מנת שתוכלו לבחור בעצמכם גגן שיוכל לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:

  • ניסיון מעל הכל – כמו בחירת איש מקצוע מכל סוג אחר, גם כאן ניסיון הוא ללא כל ספק אחד ההיבטים החשובים ביותר באשר לביצוע דבר הבחירה. תמיד נרצה לעבוד עם גגן מיומן, מקצועי ומנוסה – אחד עם רזומה מרשים בתחום, כזה שכבר עבר מספר מקרים וביצע מספר התקנות וכן גם תיקונים. 
  • המלצות – איש מקצוע טוב הוא איש מקצוע שכל לקוחותיו מרוצים, ולכן נרצה גם לבסס את הבחירה שלנו בין היתר על חוות דעת, ביקורות והמלצות. אפשר לראות המלצות בכל רחבי הרשת, כאשר נחפש אחר הדפים העסקיים של אנשי המקצוע המופיעים במנועי החיפוש השונים, וכמובן שאפשר לקבל גם המלצות מאנשים קרובים אלינו כמו משפחה וחברים. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך