logo-kol-ha

קליפרים, מצתים וכל מה שביניהם – איך נדע מה הבחירה הנכונה עבורינו?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בין אם מדובר בעישון סיגריות או בכלל בעישון בתור דרך לצרוך קנאביס, כל אדם מעשן בוודאי יגיד לכם כי הדבר שהוא הכי חרד ממנו הוא לאבד את הקליפרים שלו, ואילו לכל מעשן ככל הנראה יש אי שם אוסף מפואר של מצתים שנצברו לאורך השנים. ובכן, בדיוק כמו כל פריט עישון אחר – גם בחירת מצתים צריכה להיערך בהתאם להעדפות שלנו, ובהתאם לאופי השימוש שלנו. אז איך אפשר לבחור מצתים שיתאימו לנו, מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

קליפר

אם אי פעם ביקרתם פיצוציה, קיוסק מכולת וכדומה – בטח ראיתם בין המבחר של מצתים גם קליפרים. קליפרים בהחלט יכולים להיות בחירה מצוינת, בגלל שהם מחזיקים לאורך זמן, הם זולים והכי חשוב – הם אמינים. אמנם, כדאי לקחת בחשבון כי לא כל הקליפרים נולדו שווים שכן, ישנם סוגים מסוימים שהם הרבה יותר איכותיים מסוגים אחרים, כמו למשל הקליפרים אותם תוכלו למצוא בעת ביקור באתר tobox.online.

 

מצתים פשוטים – לאלו שנוטים לאבד

כל אחד מכיר את הבדיחות על כך שתמיד מישהו בחבורה בטעות "מרים" את המצית של אחד החברים, ואילו גם יש לא מעט אנשים שנוטים לאבד מצתים בתדירות גבוהה. אם כלל זה חל לגביכם, אנו ממליצים לכם ללכת דווקא על מצית פשוטה, מאחר וזו האפשרות הכי זולה – אם איבדתם מצית פשוטה, לא קרה כלום. לעומת זאת, אם איבדתם מצית טורבו יקרה ומפוארת – זה כבר סיפור הרבה יותר מבאס.

 

קוליברי – לאנשים שאוהבים איכות

אלו שנוהגים לשמור על המצית שלהם, ואפילו אוהבים לאסוף מצתים בהחלט יהנו מהאפשרות של מצית קוליברי טורבו עוצמתית עם להבה חזקה. בחירה זו מצוינת בעיקר עבור אלו שגם מחפשים אחר מצית לשימושים אחרים מלבד הדלקת סיגריות.

 

מצתים של זיפו

פעם מצתי זיפו היו סמל סטטוס לכל דבר ועניין, וכל מי שהחזיק אחד בדרך כלל עשה זאת בתור דרך לבטא את עצמו ולהביע אמירה חברתית כזו או אחרת. היום התמונה אחרת, וניתן למצוא מצתים כאלו בכל מקום. מדובר במוצר איכותי שקל ונוח מאוד להשתמש בו, לכן אם אתם מחפשים משהו לא יקר מדי, אך עדיין איכותי יותר ממצית פשוטה – בהחלט מדובר בבחירה מצוינת ואף מומלצת במיוחד עבורכם. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך