logo-kol-ha

 כמה זמן לוקח לארוז דירה? – כך תוכלו לדעת

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

לא מעט אנשים שעומדים לעבור דירה מוצאים את עצמם שואלים את שאלת השאלות – כמה זמן לוקח לארוז דירה? ובכן, חשוב להדגיש כי התשובה מכילה לא מעט פרמטרים חשובים, אותם צריך לקחת בחשבון על מנת שתוכלו לדעת פחות או יותר כמה זמן תהליך האריזה אמור לקחת. אז אילו פרמטרים יכולים להשפיע, איך תוכלו להקל על המעבר ככל הניתן והכי חשוב – כמה זמן לוקח לארוז דירה? על כך ועוד צוות המומחים שלנו יענה לכם בהרחבה במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

 

מה משפיע על האריזה?

כאשר אתם שואלים כמה זמן לוקח לארוז דירה? חשוב לקחת בחשבון כי יש לא מעט פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע על הזמן שייקח לכם לארוז את כל תכולת הדירה שלכם, ביניהם ניתן למנות:

  • הנפשות בבית – כמות הנפשות בבית בהחלט משפיעה על הזמן שיקח לכם לארוז דירה, מאחר ובעצם ככל שיש יותר אנשים – כך בעצם תוכלו לארוז יותר חפצים אישיים, ולפיכך תהליך האריזה יקח יותר זמן.
  • כמות החפצים שאתם לוקחים איתכם הלאה – לא מעט פעמים נוכל למצוא במהלך מעבר דירה חפצים ישנים, שסביר מאוד להניח כי חלק ניכר מהם כבר לא נצטרך. אולם, יש לא מעט אנשים שבכל זאת בוחרים להשאיר חפצים ישנים, בעיקר מטעמים סנטימנטליים. במקרים אלו, חשוב להדגיש כי כמות החפצים שתיקחו איתכם הלאה בהחלט משפיעה על הזמן שיקח לכם לארוז את הדירה שלכם – הרי ככל שתיקחו איתכם הלאה יותר חפצים, כך סביר להניח כי תהליך האריזה עצמו יהיה יותר ארוך. 
  • סדר וארגון – ככל שתהיו יותר מסודרים ומאורגנים במהלך אריזת תכולת הדירה שלכם, כך סביר להניח כי התהליך יקח פחות זמן, זאת מאחר ובמסגרת תהליך מסודר ומאורגן אתם יודעים בדיוק מה הולך ולאן, ואתם חוסכים בזבוז זמן מיותר על לבטים, בלבולים וכל מה שביניהם.

 

טיפים להקלה על התהליך

אז רגע לפני שאתם מחפשים קרטונים למעבר דירה תל אביב, הגיע הזמן להבין איך תוכלו להקל על התהליך בעצמכם. בתור התחלה, הקפידו לערוך רשימה מסודרת של כל הפריטים שתרצו לשמור ולקחת איתכם הלאה אל הדירה החדשה. לאחר מכן, הקפידו לשמור על סדר ארגון מסוים – תוכלו לסדר את הפריטים לפי הסוג שלהם, לפי חדרים או לפי כל סוג סידור אחר – העיקר שזה יתאים לכם ותוכלו כך לשמור על סדר וארגון במהלך תהליך המעבר שלכם, משום שכך תקלו על עצמכם ותחסכו זמן רב. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך