logo-kol-ha

ציוד מובילים – הופכים את ההובלה לפשוטה ונוחה יותר

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בין אם אתם פונים לשירותיה של חברת הובלות ובין אם אתם מעוניינים לבצע את התהליך באופן עצמאי על מנת לחסוך בעלויות המעבר, חשוב לזכור את העובדה כי ציוד מובילים הוא דבר שלא ניתן להתפשר עליו. איך לכך, יהיה עליכם לרכוש מספר פריטים מסוימים, במטרה להוביל את תכולת הדירה שלכם בצורה בטוחה ויעילה. על כן, גם בעת בה אתם פונים לשירותיו של גורם מקצועי שיסייע לכם בתהליך האריזה, הרי שגם אז תצטרכו לוודא כי אתם דואגים לאספקת ציוד מובילים מתאים ליום המעבר. על כן, במטרה לעשות לכם סדר בבלאגן, רגע אחד לפני שאתם מתחילים לסדר קרטונים למעבר דירה באר שבע או בכל איזור אחר בארץ, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על בחירה נכונה של ציוד מובילים. 

 

רגע, איך בוחרים ציוד מובילים?

 ציוד מובילים וחומרי אריזה ייעודיים יהיו הכלים הכי שימושיים שלכם בהליך המעבר. למעשה, דברים כמו נייר אריזה, ניילון וארגזים יבטיחו כי גם התכולה הכי שבירה שלכם תשרוד את ההובלה על הצד הטוב ביותר. כלי תיוג יעזרו לכם לעשות סדר, שקיות אשפה ואף שקיות קטנות יהפכו אף הן את התהליך לפשוט ויעיל הרבה יותר. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני ציוד שיענה על הצרכים שלכם בצורה המיטבית, נסו להקצות תקציב ייעודי לכך. טרם שכירת שירותיה של חברת הובלות, נסו לחשב מהו התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע לזכות המעבר. על כן, במידה ואתם מעוניינים לבצע את תהליך המעבר באופן עצמאי, הרי שעליכם לקחת בחשבון גם את עלויות הציוד לו תזדקקו במסגרת המעבר. 

 

תהליך האריזה

הדבר החשוב ביותר במעבר הדירה יהיה לקבוע ציר זמן עבור תהליך האריזה, בעוד כי ההמלצה שלנו תהיה להתחיל באריזת הדברים הלא חיוניים לכם. למעשה, מדובר על פריטים שלא תזדקקו להם בשבועות שקדמו למעבר, בין אם מדובר על פריטי דקורציה, ספרים וכיוצא בכך. ככלל, הציוד החיוני יצטרך להיות הציוד האחרון שתארזו, בין אם מדובר על כלי אוכל, מוצרי טואלטיקה, ביגוד, פריטי מטבח ולמעשה, כל פריט אחר שישמש אתכם בימים שלפני המעבר. על כן, במידה ואתם בוחרים לארוז את תכולת הבית באופן עצמאי, וודאו כי אינכם שוכחים להזמין את כל הציוד הנדרש כחודשיים לפני המעבר שכן, הדבר יעניק לכם את האפשרות למנוע מצבי לחץ מיותרים. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך