logo-kol-ha

מתקן לנייר ניגוב ידיים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

במקומות ציבוריים כמו שירותים, משרדים או מרפאות אפשר למצוא אינספור סוגים או דגמים של מתקנים המיועדים לנייר ניגוב ידיים, כל מקום על פי השימוש הספציפי בו או השירותים המוצעים בו. לכל מקום כזה יתאים סוג או דגם אחר של מתקן ויש חשיבות לבחירה מושכלת על מנת שאפשר יהיה לעשות בו שימוש נוח, קל ומהיר. אין צורך או טעם להתעכב על משיכת נייר כאשר הידיים רטובות ולכן חשוב מאד שהמתקן יתאים למקום ולאוכלוסייה שאותם הוא אמור לשרת. יש לא מעט שיקולים שצריך לחשוב עליהם או לקחת בחשבון לפני שמזמינים מתקן לנייר ולכן חשוב מאד לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע שעוסקים בתחום של ציוד ומתקנים לחדרי שירותים למשל.

 

איך בוחרים את סוג המתקן לנייר ניגוב ידיים?

כיום התחום של מייבשי ידיים הוא ממש עולם ומלואו. יש כל כך הרבה אפשרויות ולכל מקום או צורך יתאים סוג או דגם אחר. יש מתקני נייר מתכלה, יש מתקני נייר מסתובב שממחזר את עצמו ללא השלכה לפח הפסולת ויש כמובן את דגמי הסילון שמייבשים את הידיים תוך מספר שניות בעזרת זרם אוויר חם וחזק. מה מכל אלה יהיה מתאים? תלוי בנסיבות, במקום, בתקציב העומד לרשות מי שמנהל את המקום ובעוד שיקולים ושאלות. מתקני סילון אוויר למשל לא יתאימו למקומות עבודה שבהם חדרי השירותים ממוקמים בתוך המשרד בשל הרעש החזק שהם מפיקים. לעומת זאת הם בהחלט יתאימו בחדרי שירותים משותפים הממוקמים בקומה או בלובי. מתקני הנייר הפשוטים יתאימו במקומות שאליהם מגיעים ילדים שצריכים שימוש פשוט בלי להיבהל מרעש חזק.

 

החשיבות שת מתקן שמתאים למקום ולנסיבות

כאשר ניגשים לשירותים השהות שם צריכה להיות כמה שיותר עניינית וקצרה. לא צריך להתעכב שם ולא צריך לנסות להבין מה או איך צריך לעשות. כל המתקנים צריכים להיות ברורים לשימוש וכמובן נוחים ונגישים עבור כל מי שעשוי להגיע. כך הדבר גם עם המתקנים של נייר ניגוב ידיים. בחירת המיקום שלהם לא פחות חשובה מהבחירה בדגם או הסוג עצמו ולכן כאשר מגיעים אל חדר שירותים אפשר רק לדמיין כמה מחשבה עמדה מאחורי כל בחירה וכל החלטה שהוחלטה לגביו. חלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב של חללים ציבוריים הוא תכנון מדוקדק של חדרי השירותים ולכן חשוב מאד לבחור כל אלמנט וכל פריט או חפץ שאמור לשרת את מי שיגיע.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך