logo-kol-ha

רכב לא מניע

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כלי הרכב שאין מי שלא עושה בהם שימוש הם מכונה משוכללת ומתקדמת המכילה לא מעט מערכות מכאניות שחייבות לפעול ביחד בצורה נכונה ותקינה. מספיקה תקלה אחת קטנה באחד הרכיבים או באחת המערכות כדי להשבית את הרכב לחלוטין כך שהוא לא יניע ואי אפשר יהיה לעשות בו שימוש. כאשר הרכב לא מניע לא תמיד אפשר מיד לדעת או להבין מה לא עובד כמו שצריך ולא אחת צריך להיעזר באנשי מקצוע לשם כך. תהיינה תקלות שאיתן אפשר יהיה עדיין לנסוע לכל הפחות עד המוסך (ותידלק נורת התראה כזאת או אחרת בלוח השעונים) ותהיינה גם תקלות שבגללן הרכב בכלל לא יניע כך שאי אפשר יהיה לנסוע או לעשות בו שימוש כמו שצריך.

 

מה לעשות כאשר הרכב לא מניע?

אין ספק שרכב שלא מניע הוא עניין בעייתי ומאד לא נוח. יש רגעים של בלבול שבמהלכם צריך לקבל החלטות מהירות שגם תהיינה קשורות להמשך השגרה הרגילה כפי שתוכננה. ברוב המקרים כאשר הרכב לא יניע בכלל יהיה מדובר במצבר שהתרוקן, שכן המצבר מתפקד כסוללה של הרכב ואם הוא לא פועל – הרי ששום מערכת ברכב לא יכולה לפעול. במקרה זה צריך לפנות אל ניידת שירות שמציעה מצברים לכל סוגי הרכבים ומגיעה עם איש מקצוע עד למקום שבו נמצא הלקוח עם הרכב התקול שלו. הוא יבדוק על המקום אם אכן מדובר בתקלה במצבר ובמידה וכן – הלקוח יוכל לקנות מצבר חדש על פי ההמלצה ולהחליף אותו בו במקום. בדרך זו הוא יבזבז מינימום זמן ויוכל לחזור לשגרה שלו.

 

החשיבות של שמירת פרטי יצירת קשר עם אנשי מקצוע

אנשים רבים עלולים למצוא את עצמם נלחצים מאד כאשר הרכב לא מניע והם מגלים שעליהם להחליף מצבר. חשוב להבין שזה בהחלט נחשב לרע במיעוטו, שכן לאחר החלפת המצבר אפשר לחזור לשגרה ולא חייבים אפילו לקחת את הרכב למוסך לאחר מכן. כאשר יוצרים קשר עם מי שמתעסק בתחום המצברים והוא בקיא בסוגים השונים הקיימים הוא ידאג להגיע אל המקום שהלקוח נמצא בו כמה שיותר מהר על מנת לסייע לו לפתור את הבעיה ולהתאים לו את המצבר שיהיה הכי נכון ומתאים לצרכים שלו. לכל רכב יתאים סוג אחר של מצבר והבחירה תלויה גם באופי הנסיעות של מי שעושה שימוש ברכב. מכאן החשיבות של יצירת קשר עם מי שעוסק בתחום המצברים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך