logo-kol-ha

מעבר דירה ידידותי לסביבה – כך תמחזרו חומרי אריזה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אין ספק שהאריזה לקראת מעבר דירה היא תהליך לא קצר ולא פשוט ויתרה מכך – הוא כרוך בהרבה מאד לכלוך והשלכה של חפצים לפח. האריזה היא גם מיון של החפצים, כלומר בשלב הזה מקבלים החלטה בנוגע למה שיעבור לבית החדש ולמה שלא ולכן הנושא של אריזה ומעבר דירה יהיה מלווה בדרך כלל ביצירת כמות לא קטנה של זבל. מי שמחשיב את עצמו כשוחר איכות הסביבה ירצה לעשות כל שביכולתו כדי למזער את הנושא של האשפה ולכן יחפש רעיונות שבעזרתם יוכל לבצע מעבר דירה ידידותי לסביבה ולכל הפחות למחזר חומרי אריזה ולעשות שימוש חוזר בחומרים וציוד שכבר קיימים.

 

מחזור חומרי אריזה לקראת מעבר דירה

על מנת לחשוב מה אפשר למחזר ואיך אפשר לעשות שימוש חוזר צריך קודם כל להבין מה צריך שיהיה בהישג יד – ארגזים וקופסאות איכותיים וחזקים בגדלים שונים, נייר דבק חזק במיוחד, טושים צבעוניים לסימון ורשימות שכל אחד צריך לבנות על פי תכולת הדירה האישית שלו. חברות ההובלות כמו הובלות גט מובינג למשל מציעות מגוון רחב של כל ציוד אריזה חדש או כזה שכבר היה בשימוש וללא ספק כאשר משתמשים בציוד האריזה בצורה אחראית – אפשר בהחלט לעשות בו שימוש חוזר, מה שיכול לחסוך הוצאה כספית מיותרת תוך כדי שימוש חכם ונוח מאד בארגזים גם אם היה בהם שימוש קודם.

 

החשיבות של מעבר דירה ידידותי לסביבה

אין שום סיבה או תירוץ אמיתיים לבחור דווקא בארגזים חדשים לגמרי ויש הרבה מאד ערך מוסף לבחירה בציוד אריזה משומש. הרבה מאד אנשים עושים מאמצים יומיומיים לצמצם ככל האפשר את השימוש בחומרי אריזה (או אחרים) כל עוד יש כאלה שכבר קיימים והם במצב טוב מאד. גם חברות ההובלות מעודדות את השימוש החוזר וללא ספק יש כאן תרומה גדולה לאיכות הסביבה ולצמצום ההשלכה של ציוד אריזה משומש לאשפה. כל אחד יכול לקחת חלק בתרומה הזאת ולכן חשוב מאד לנסות ככל האפשר להשתמש במה שכבר יש.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך