logo-kol-ha

אימון כושר בבית – כי לא צריך ללכת רחוק כדי לשמור על אורח חיים בריא

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

העולם המודרני שבו אנו חיים הביא את רוב בני האדם למצב בו הם יושבים במהלך רוב שעות היום שכן, חלק לא קטן מהעבודות בימינו הן משרדיות, וכחלק מהן אנשים מוצאים את עצמם יושבים שעות על גבי שעות אל מול מסך מחשב. בעוד כי הדבר הביא בשורה משמעותית על נוחות ואיכות חיים, חשוב מאוד לציין כי מדובר על מצב לא אופטימלי מבחינה בריאותית שכן, בתור בני אדם אנחנו אמורים להיות פעילים ולהפעיל את השרירים מעת לעת. אולם, לא כולם אוהבים להתאמן בחדר כושר. אז מהו הפתרון? בדיוק כאן אימון כושר בבית נכנס לתמונה.

 

אימון כושר בבית – יתרונות

  • אין תירוצים – כאשר אתם עורכים אימון כושר בבית, התירוצים שמונעים מכם להתמיד בסוגי אימון אחרים הולכים ופוחתים – הרי לא תצטרכו לנסוע רחוק ולחפש חניה כמו באימון בחדר כושר, ותוכלו מיד לאחר סיום האימון להמשיך בשגרת חיי היום-יום שלכם.
  • שיפור הבריאות הכללית – אין ספק כי אימון כושר בבית עוזר לנו להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר, אך חשוב מאוד לציין כי מעבר לכך, הוא גם עוזר לנו בצורה משמעותית למדי לשפר את הבריאות הכללית שלנו. מחקרים מראים כי מספיקים סטים בודדים בשבוע של עבודת התנגדות מסוימת על מנת לחזק את המערכת החיסונית, את המפרקים ועוד חלקים משמעותיים למדי בגוף האדם.

 

אימון כושר בבית – דגשים חשובים

  • ציוד מתאים – חשוב מאוד לוודא כי יש ברשותכם את הציוד המתאים עבור אימון כושר, זאת על מנת שתוכלו לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. אולם, במקרים בהם ההליכון שלהם אינו עובד בצורה טובה כמו פעם, לא בהכרח הדבר אומר כי עליכם לזרוק ולהחליף אותו – בדיוק לשם כך תוכלו להזמין טכנאי הליכונים טרדמיל שיסייע לכם להחזיר את ההליכון שלכם לתפקוד של הליכון חדש. 
  • להתחיל בהדרגה – עקביות היא המפתח, כך שעליכם להתחיל בהדרגה על מנת שתוכלו להתרגל לאט לאט לשגרת האימונים החדשה שלכם. זכרו כי לא בהכרח האימון הכי "חזק" או קשה יביא לכם תוצאות – אלא האימון שתצליחו להתמיד בו לאורך זמן. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך