logo-kol-ha

אירוע חורף מתקרב? הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את השמלה המושלמת

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אירוע חורף הוא בשורה משמחת כמו כל אירוע אחר, אך הוא בהרבה מאוד מקרים יכול ליצור בלבול לא קטן בקרב האורחים. כאשר אתן עומדות להיות אורחות של אירוע חורף, לעיתים תיתקלו בקושי לא קטן בבחירת ההופעה המושלמת – הרי מצד אחד תרצו לבחור לבוש שיחמם אתכן, ומנגד תרצו להיות מגונדרות בהתאם לאירוע ולגרוף מחמאות. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור את השמלה המושלמת עבור אירוע חורף שקרב ובא, מה חשוב לקחת בחשבון כאשר אתן בוחרות את ההופעה שלכן ומה עוד עליכן לדעת על נושא זה? ובכן, בכתבה זו, החלטנו להסביר לכן כל מה שצריך לדעת על בחירת שמלה עבור אירוע חורף וכל הסובב סביב נושא זה.

 

לבחור את הסגנון שלכן לאירוע חורף

כאשר אתן בוחרות הופעה עבור אירוע כזה, הצעד הראשון יהיה לבחור היטב את סגנון הלבוש שלכן. כך לדוגמא, כאשר תחפשו אחר שמלות ערב לחתונה, הנה כמה דוגמאות שיכולות לעזור לכן:

  • שמלת מקסי ארוכה – אי אפשר לטעות עם שמלת מקסי ארוכה בעיצוב קלאסי וצבע אחיד ובולט. אולם, במידה ותעדיפו ללכת על הופעה יותר ייחודית, אפשר גם ללכת על אפשרות יותר טרנדית כמו למשל הדפס מגניב וססגוני.
  • שמלה עם בד חורפי – שילוב של בד מעניין וחורפי כדוגמת קטיפה בהחלט יכולה להיות בחירה נהדרת עבור שמלת אירוע חורף.
  • מעטפת רומנטית – שמלה עם מעטפת רומנטית ורכה בגוונים שיתאימו לאירוע ערב יכולה להיות בחירה נהדרת לא פחות שכן, מדובר על פריט עם המון סטייל ואופי בנוסף להיותה שמלה קלילה שתתאים לרחבת הריקודים בזכות הבד שמתנופף.

 

בשורה התחתונה

בחירת שמלת ערב עבור אירוע חורפי זהו דבר לא פשוט כלל, אמנם בהינתן המידע הנכון אין ספק כי תוכלו לבחור את השמלה המושלמת עבורכן. בדיוק לשם כך, ריכזנו כאן בכתבה זו מספר דוגמאות נבחרות שתוכלו לקחת מהן השראה על מנת לבנות לכן את הלוק המושלם לאירוע הבא, לוק שיגרוף מחמאות והכי חשוב – תוכלו להרגיש בו בנוח. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך