logo-kol-ha

חוות דעת הנדסית – כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים לחפש

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כאשר אתם עומדים לפני רכישת דירה, חלק בלתי נפרד מהבדיקות שעליכם לבצע לפני הכניסה יהיה לערוך בדיקה מסודרת של כל הליקויים הקיימים במידה וישנם, כך שתוכלו להיות בטוחים כי קיבלתם דירה במצב טוב ולא יהיו הפתעות בלתי רצויות. לשם כך, מומלץ מאוד להשיג חוות דעת הנדסית מאיש מקצוע מומחה שיסייע לכם בכך. אז מה חשוב לדעת כאשר אתם מחפשים אחר חוות דעת הנדסית, על מה חשוב לשים דגש במהלך הבדיקה ומה עוד צריך לדעת על נושא זה? בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת וכל היוצא בכך.

 

חוות דעת הנדסית – מה זה כולל?

אין זה משנה אם אתם עתידים לרכוש דירה מקבלן או לסירוגין, בונים בית מהיסוד – חשוב מאוד לקבל חוות דעת הנדסית. גם כאשר מדובר בניית ממד תרצו לקבל ייעוץ, בדיוק מאותן סיבות. אז מה חוות דעת שכזו כוללת?

  • צנרת ורטיבות – בדיקת צנרת ורטיבות זו ללא כל ספק אחת הבדיקות החשובות ביותר שכן, רטיבות לא תמיד נראית לעין והיא עלולה להתרחש בעקבות מספר בעיות בצנרת, אותן רק איש מקצוע מוסמך היטב יוכל לזהות.
  • איטום – גם במקרים בהם האיטום נראה מושלם כלפי חוץ, ייתכן כי קיימת בעיה שכן, ברוב המקרים רק איש מקצוע מומחה יוכל לזהות איטום לא מקצועי ולא תקין. חשוב לציין כי לא מדובר בעניין של מה בכך שכן, איטום שאינו מקצועי עלול להביא איתו מספר בעיות, בייחוד לקראת תקופת החורף.
  • חשמל – חשוב לא פחות לאבחן ולזהות מוקדם גם בעיות חשמל. בדיקה שכזו בדרך כלל תכלול שקעים, מערכות גילוי אש, לוחות חשמל ועוד. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך