logo-kol-ha

יצירת הום סטיילינג – הכתבה שתדריך אתכם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הום סטיילינג זהו תחום עיצוב פנים אשר מאפשר לכם לשנות את עיצוב הבית שלכם כראות עיניכם, מבלי שהדבר מצריך עלויות גבוהות מדי או שינויים דרסטיים. למעשה, ניתן להגיד כי הום סטיילינג זו פעולה ש"מלבישה" את הבית שלכם מחדש, כאשר ניתן להתמקד בחדר ספציפי או בחלל הבית כולו שכן, הדבר נערך באופן גמיש למדי. אז איך זה עובד, כיצד תוכלו ליצור הום סטיילינג ייחודי ואיכותי בעצמכם ומה עוד תצטרכו לדעת באשר לנושא זה? בכתבה זו, החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על הום סטיילינג וכל הסובב סביב נושא זה. 

 

איך תהליך הום סטיילינג עובד?

רגע לפני שאתם מחפשים אחר שירות צילום עיצוב פנים מקצועי, הרי שעליכם להבין כיצד התהליך של הום סטיילינג עובד. למעשה, ניתן לבצע את הדבר בשתי דרכים עיקריות, באופן עצמאי או לסירוגין, בסיוע של איש מקצוע מוסמך שכן, לא כולם ניחנו בכישרון עיצובי וביכולת לשים לב לפרטים הקטנים, כך שבהרבה מאוד מקרים יהיה מומלץ להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מנוסה. במידה ובחרתם באיש מקצוע שיסייע לכם, מדובר על תהליך פשוט למדי:

  • פגישת ייעוץ – השלב הראשון כולל פגישת ייעוץ ראשונית שתתקיים בביתו של הלקוח, כאשר במסגרת פגישה זו איש המקצוע אשר שכרתם את שירותיו יבחן בקפידה את העיצוב הנוכחי של הבית וכן גם יקשיב לחזון העיצובי שלכם, כך שתוכלו ביחד לתכנן רעיונות עבור העיצוב החדש של הבית שלכם.

  • תכנית עבודה מפורטת – לאחר שגובשו רעיונות, הלקוח אמור לקבל בדוא"ל תוכנית עבודה מפורטת שתביא לידי יישום את כל אותם רעיונות שגובשו במהלך הפגישה, כאשר אותה תוכנית עבודה אמורה לכלול את כל השינויים הנדרשים בנוסף לכל הפריטים אותם יש להוסיף על מנת לממש את החזון.

  • הביצוע – השלב האחרון והמכריע הוא הביצוע, כאשר תצטרכו לשם כך לבחור את המוצרים הנדרשים וכן גם להחליט כיצד למקם אותם ברחבי החלל הביתי שלכם. זהו השלב המהנה ביותר ביצירת מראה חדש לבית שלכם, בין היתר מאחר והוא כולל המון עשייה. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך