logo-kol-ha

כך תדעו מה ללבוש לאירוע הבא

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

נשים רבות לא יודעות מה ללבוש לאירוע שכן, קיימים היבטים רבים באשר לתכנון ההופעה – החל מהקרבה לבעל השמחה ועד לעונה ולאופי האירוע. אולם, בהינתן המדריך הנכון, אין ספק כי תוכלו לדעת בדיוק מה ללבוש לאירוע הבא שלכן, על מנת שתוכלו להגיע עם לוק גורף מחמאות שישתלב היטב עם אופי האירוע שאתן מוזמנות אליו. בדיוק לשם כך, במהלך כתבה זו החלטנו לעשות לכן סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכן כל מה שתצטרכו לדעת כדי להבין בעצמכן מה ללבוש לאירוע הבא שלכן. 

 

שמלה ארוכה, שמלה קצרה או מכנסיים? מה ללבוש לאירוע?

במקרים בהן אתן לא יודעות מה ללבוש לאירוע הבא שלכן, חשוב מאוד להבין עבור אילו אירועים כדאי לבחור בשמלה ארוכה, עבור אילו אירועים כדאי לבחור קצרה ומתי בכלל כדאי לשלב מכנסיים, זאת לפני שאתן מחפשות אחר שמלות ערב להשכרה:

  • שמלה ארוכה – אין זה מקרי שרובן המוחלט של שמלות הכלה ושאר השמלות לאירועים ייצוגיים הן שמלות ארוכות שכן, מדובר על מראה קלאסי ואלגנטי, כך שזו הבחירה האידיאלית במידה ותרצו לשמור על מראה חגיגי ככל הניתן. על כן, עבור אירועים שתרצו להגיע אליהן בהופעה חגיגית ומהודרת – שמלה ארוכה זו הבחירה הנכונה.

  • שמלה קצרה – בדרך כלל, שמלה קצרה נתפסת כבעלת מראה הרבה פחות מחייב, מאחר ושמלות אלו בדרך כלל יוצרות הופעה קלילה – אמנם יפה ואלגנטית, אך הרבה פחות חגיגית בהשוואה לשמלה ארוכה. למעשה, שמלות אלו הן הבחירה הנכונה כאשר אתן מוזמנות לאירועים בתור מכרות ולא בתור חברה קרובה או לסירוגין, בתור בת משפחה מאחר וכאמור, המראה שלהן הוא הרבה פחות מחייב וחגיגי, והרבה יותר קליל.

  • מכנסיים – מכנסיים ואוברולים הם בחירה נהדרת עבור אירועים "קז'ואלים", כאלו שאינם נחשבים בעיניכן לחגיגיים או רשמיים במיוחד, כמו למשל חגיגת יום הולדת, הרמת כוסית בעבודה ועוד. אולם, גם כאשר אתן מחפשות מה ללבוש לאירוע שכזה תמיד יהיה מומלץ לשמור על הופעה מרשימה ככל הניתן, דבר שתוכלו לעשות על ידי שימוש במכנסיים או אוברולים בגזרה מחויטת לדוגמא. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך