logo-kol-ha

עיצוב מטבח בסגנון כפרי – מאיפה מתחילים? 

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כאשר מדובר על עיצוב מטבח, אחד הסגנונות האהובים ביותר הוא סגנון כפרי, סגנון שבדרך כלל שואב השראה ממראה החוות של פעם. מדובר על מטבח שהמטרה העיקרית בעת עיצובו היא להעלות תחושה של מרחב חם ומזמין, אם כי בדרך כלל סגנון כפרי כולל גם שימושיות מקסימלית וניצול חכם של כל השטח שבמטבח. מדובר על עיצוב המשלב נוסטלגיה ונוחות מודרנית, כאשר אלו נפגשים על מנת ליצור מטבח מקסים העומד בסטנדרט העכשווי תוך כדי שהוא מספק לבעליו אווירה חמה ומשפחתית. אז איך ניתן לעצב מטבח בסגנון כפרי ומאיפה מתחילים? בכתבה זו החלטנו להסביר לכם על כך.

 

מה מאפיין עיצוב מטבח כפרי?

בעת בה אנו מדברים על מטבחים כפריים, נשאלת השאלה – מה מאפיין עיצוב מטבח בסגנון כפרי? ובכן, מרכיבי המפתח של מטבח כפרי הם חללים שמשלבים עץ ואבן שכן, אלו ביחד היו נפוצים מאוד פעם בקרב בתי חווה באזורים כפריים שהיו מוקפים בעצים ונופים ירוקים. נוסף על כך, מאפיין חשוב לא פחות של מטבח כפרי הוא אווירה ומרחב נשימה גדול שכן, מדובר על בחירה נהדרת עם אמירה אישית על אופי הדיירים ועל אופי הבית בו אותם דיירים מתגוררים עם דגש על החיבור ביניהם. 

 

מה לגבי צבעים?

בדרך כלל, עיצוב מטבח בסגנון כפרי יכלול צבעים חמים בגווני שמנת וקרם בנוסף לגווני ירוק מעושן ועד לעץ מהגוני כהה, כמובן בהשראתו של הטבע העשיר שהיה קיים מחוץ לבתים כפריים פעם. נוסף על כך, ניתן להעניק למטבח כפרי מראה מודרני יותר על ידי צבעים מודרניים כמו למשל שילוב של גווני תכלת או ורוד תוך כדי שמירה על אותם מאפיינים צורניים המקנים את המראה הכפרי והחמים. יתרה מזו, דגש חשוב מאוד באשר לסגנון מטבח כפרי הוא הדיטיילס שכן, שילוב של פריטים מלאי אופי יכול להפוך את המטבח שלכם לאותנטי יותר. על כן, מומלץ מאוד לשלב פריטים שכאלו במהלך עיצוב המטבח שלכם, כמו לדוגמא מסגרת אותה תוכלו לתלות על חזית הארונות על מנת להעניק להם עומק. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך