logo-kol-ha

תכנון אדריכאלי

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

לאדריכל יש תפקיד חשוב מאד בתהליך של בניית בית או שיפוץ. הוא זה שמכיר את דרך הבנייה ויעזור לזהות נושאים מהותיים כמו קירות תומכים, קווי תשתית שמונחים בקרבת מקום והוא זה שיהיה אמון על ביצוע הדמיות ממוחשבות על מנת שהלקוח שלו יבין לקראת מה הוא הולך ואיך יהיה הכי נכון להשלים את המבנה הרצוי. התכנון האדריכאלי יכלול את ההדמיות האלה לאחר שלב הגדרות ותיאום ציפיות שהאדריכל יקבל מהלקוח שלו. על סמך הניסיון הרב והידע שיש לו הוא יידע להתאים ללקוח בדיוק את המבנה הנכון והתאים וגם ינהל את הפרויקט מבחינת אנשי המקצוע שייקחו בו חלק.

 

החשיבות של התכנון האדריכאלי

קודם כל חשוב להבין ששום תהליך בנייה או שיפוץ לא יכול להתבצע בצורה חוקית ומוסדרת אם לא יהיה בתהליך אדריכל מנוסה ומיומן. הוא זה שעוד בקשר עם הרשות המקומית או עם נציגי חברות התשתיות והוא זה שמנהל את אתר העבודה ומודיע על התקדמות הפרויקט. משרדי אדריכלות כמו prianda.co.il מציעים שירותי תכנון וליווי של פרויקטים ויש גם כאלה שלאחר בניית המבנה עצמו גם ילוו את הלקוח בשלבי העיצוב של המבנה המוגמר. רק לאחר קבלת אישורים שהוגשו על ידי האדריכל או משרד האדריכלים אפשר יהיה להוציא את הפרויקט לפועל ומכאן החשיבות של בחירת האדריכל בקפידה.

 

איך בוחרים את האדריכל שילווה את הפרויקט?

על מנת לוודא שבוחרים את האדריכל שיהיה הכי מתאים ללוות את הפרויקט חשוב להיפגש על מנת להכיר פנים אל פנים, להציג את מה שרוצים לבצע וכמובן להתרשם מתמונות של פרויקטים שכבר בוצעו על ידי המשרד. לכל איש מקצוע מכל תחום יהיה את האני מאמין שלו וחשוב לשמוע את זה ולראות אות זה בתמונות הלכה למעשה, כלומר איך זה בא לידי ביטוי. קבלת הצעת מחיר היא דבר חשוב גם כן ותמיד מומלץ לפנות אל יותר ממשרד או אדריכל אחד על מנת להתרשם מהשוני בתהליכי העבודה ביניהם וכך לבחור את מי שחשים איתו בנוח, הצעת המחיר מתאימה והדוגמאות מרשימות את הלקוח.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך