logo-kol-ha

נדל"ן מניב

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

עולם ההשקעות בנדל"ן נחשב למגוון ומאד מעניין אך ללא ספק באופן יחסי לערוצי השקעה אחרים נדרשים סכומי כסף גבוהים יחסית בשביל להיכנס לתחום זה. גם כאן בתוך התחום הזה יש כמה וכמה תתי תחומים ואחד מהם הוא הנושא של נדל"ן מניב. כאשר אדם בוחר בערוץ ההשקעה הזה הוא מצפה לקנות קרקע או מבנה שלאחר עבודה, שיפוץ או שיפור הוא יוכל לקבל תמורתו שווי הרבה יותר גבוה אם ימכור אותו או שהוא יהיה שותף לרווחים בצורה רציפה אם מדובר בנכס שעומד להיות מושכר לדיירים. יתכן והקנייה תהיה של קרקע ויתכן שהמשקיע ייתן את הכסף שלו בתמורה להשקעה בפרויקט שעומד להיבנות. כך הוא יהפוך למה שבזכותו הפרויקט יוצא לדרך ומכאן שהוא גם יוכל ליהנות מהרווחים שיגיעו למשקיעים, בין אם יהיה מדובר במתחם עסקי שמקימים ובין אם לאחר ההקמה תתבצע מכירה.

 

מה צריך לדעת על עסקאות של נדל"ן מניב

בכל רחבי הארץ אפשר להכיר פרויקטים או עסקאות של נדל"ן מניב שמחפשים משקיעים בעלי הון גבוה פנוי שרוצים לקחת חלק בעסקאות האלה ובעצם בזכותם העסקאות תצאנה לפועל. אחד הפרויקטים המדוברים והמוכרים כיום הוא של חוף התכלת הרצליה שמתוכננת בו בנייה מסיבית ומעניינת ממש בקו החוף. בשל השווי הגבוה של הקרקעות הרי שנדרש הון לא נמוך כדי להוציא לפועל את התוכנית, מה שגם אומר שלאחר הסיום של הפרויקט המשקיעים יוכלו ליהנות משווי גבוה במידה וימכרו את החלק שלהם או מתשלום חודשי שיגיע דרך גביית שכירות מהדיירים – פרטיים ועסקיים כאחד. כאשר עובדים עם חברת השקעות ונדל"ן שיש לה ניסיון רב בליווי לקוחות בפרויקטים כאלה אפשר להיות בטוחים שהחברה תבצע את כל הבדיקות הנדרשות על מנת לוודא שמדובר בפרויקט כדאי שהתשואה ממנו תהיה גבוהה וכדאית עבור הלקוחות.

 

העניין הרב בהשקעות בנדל"ן מניב

כאמור, מי שיש לו הון גבוה ופנוי יחפש איך או איפה הוא יכול להשקיע אותו ולקבל תשואה נאה בגין ההשקעה. פרויקטים כמו זה של הרצליה קיימים בכל רחבי הארץ וכך המשקיעים יכולים לבחור במה הם מאמינים, איזה פרויקט בעיניהם שווה את ההשקעה שלהם וכמובן באיזה מהפרויקטים הם רוצים לקחת חלק ולהרגיש שבזכותם הפרויקט יצא לפועל. הכסף שמושקע ישמש את בעלי המקצוע שמקימים את הפרויקט וממילא המשקיעים לא צריכים אותו למחייה יומיומית. עם הזמן (ולפעמים זה גם יכול לקחת כמה שנים) הפרויקט ילך ויתקדם ולקראת הסיום המשקיעים יוכלו לבחור באיזו דרך הם רוצים לממש את ההשקעה שלהם. בסופו של דבר הפרויקט יהיה לטובתם של הרבה מאד אנשים שיעברו לגור בו או יגיעו ליהנות ממתקני הפנאי והתרבות שייבנו בו וכך הפרויקט בעצמו יהיה פרויקט מניב לטווח ארוך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך