logo-kol-ha

מחפשים עבודה עם תחושה של סיפוק? יתכן שפנימייה תתאים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

סטודנטים רבים מחפשים אחר עבודה בשעות הפנאי שלכם, זאת מאחר וחייו של סטודנט הם לא כאלו אשר מאפשרים להתרכז נטו בלימודים במשך תקופת הסמסטר, לפחות לא עבור אלו שאינם באו ממשפחות אמידות ומבוססות. בעוד כי עבודות כמו מלצר במשרה חלקית או ברמן הן בהחלט הזדמנות נהדרת להרוויח כסף שישרת את אותם סטודנטים בזמן קצר יחסית, ייתכן כי לבחור דווקא בעבודה עם משמעות כדוגמת מדריך פנימייה לנוער בסיכון תהיה הבחירה הטובה ביותר, בייחוד עבור אלו שלומדים סיעוד. על כן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על עבודה לסטודנטים בסיעוד בתור מדריכי פנימייה של נערים בסיכון וכל היוצא בכך.

 

עבודה בתור מדריכי פנימייה לנוער בסיכון – איך זה עובד? 

בעת בה אנו מדברים על האפשרות של עבודה בתור מדריכי פנימייה לנוער בסיכון, הרי שקודם לכן עלינו להבין בדיוק מה זה ואיך זה עובד לפני שנדון על הסיבות שבגינן מדובר על אפשרות נפלאה. למעשה, עבודה בתור מדריכי פנימייה לנוער בסיכון היא עבודה מיוחדת לסטודנטים לסיעוד. ראשית, חשוב להבין כי מדובר על עבודה אשר מתאימה במיוחד לסטודנטים בתחום זה מכיוון שעיקר פועלה היא לעבוד עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, בדיוק כפי שאותם סטודנטים לומדים במהלך הזמן שלהם במוסד הלימודי. יתרה מזו, כדאי להדגיש כי מדובר על עבודה בה סוגרים את היום לא רק עם תשלום כחוק, אלא גם עם תחושת סיפוק ותכלית אדירה, תחושה שאומרת לאותם הסטודנטים כי הם תרמו למען מטרה נעלה יותר וערכו ניצול ראוי של הזמן שלהם.

 

איך להגיע אל העבודה הזו?

במידה וגם אתם רוצים לא רק להרוויח כסף בזמן הפנוי שלכם בתור סטודנטים, אלא גם לסגור כל יום עבודה מפרך עם תחושת סיפוק אדיר – הרי שהדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לחפש אחר מודעות דרושים סטודנטים לסיעוד על מנת למצוא עבודות כאלו, עבודות אשר מתאימות במיוחד עבורכם. אולם, חשוב גם לציין כי העבודה בתור מדריכי פנימייה עבור אותן אוכלוסיות אינה רק דורשת הכשרה מקצועית ואופי אשר ביכולתו לעמוד באתגרים הרבים שהעבודה הזו מביאה. למעשה, טרם אתם מגישים מועמדות לעבודה שכזו, עליכם לקחת בחשבון כי מדובר בעבודה מאוד קשה מהבחינה המנטלית, זאת מאחר ותחשפו למחוזות מאוד לא נעימים בהם תהיו עדים למקרים קשים אליהם בני אדם יכולים להגיע וכן גם תעזרו לנערים המצויים תחת סבל רב, ייתכן כי לעיתים סבל גדול יותר מכפי שיכלתם לדמיין. בעוד כי אין ספק שמדובר על עבודה שתמלא אתכם מעבר לכל שיעור, חשוב מאוד שתהיו מוכנים להכיל את הקושי הרב בביצוע שלה שכן, זו אינה עבודה לכל אחד.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך