logo-kol-ha

מנעולן מומלץ

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כל איש מקצוע שהשירותים שלו נדרשים צריך להיבחר על פי מערך שונה של שיקולים. כאשר מדובר במנעולן חשוב לשים לב לא רק להמלצות ולא רק לשירות טוב שלקוחות קיבלו ממנו בעבר אלא חשוב גם לשים לב שהוא מחזיק ברישיון מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום זה. מתוקף תפקידו ומתוקף השירותים שהוא מציע – המנעולן באופן אוטומטי חושף את עצמו לנתונים או מידע רגיש ואפילו סודי של הלקוחות שלו, בין אם על ידי יצירת מפתח חדש שאיתו הם ייכנס אל הבית שלהם ובין אם בעזרת פריצה לכספת שלהם וחשיפת התוכן שלה. מכאן שהמלצה על מנעולן מומלץ זה או אחר קשורה גם ליחסי האנוש שלו ולכך שהוא שומר על הסודות של הלקוחות שלו ומשאיר לעצמו את מה שהוא רואה או מגלה תוך כדי העבודה שלו.

 

איך לבחור מנעולן?

מצד אחד – מנעולן הוא איש מקצוע שצריך לקבל עליו המלצות, לשמוע מאחרים על כך שהוא עשה עבודה טובה, לדעת דרך פרטי הקשר שלו שהוא זמין בזמן שבו הלקוח צריך אותו וכאמור, כאשר מדובר ספציפית במנעולן – חשוב לוודא שהוא מחזיק בתעודה מטעם המשטרה. אפשר בעצם לומר שזה לא חשוב או מומלץ אלא הכרחי. אין לקבל שירות ממנעולן שאינו מציג את התעודה שניתנה לו מטעם המשטרה. כאשר נדרש שירות של החלפת מנעולים, גם אם מרגישים לחוצים או מבוהלים, עדיין מומלץ לנסות לנשום עמוק ולחפש בתבונה את המנעולן שיתבקש להגיע. מצד אחד, אפשר וכדאי לשמור בהישג יד פרטי קשר של מנעולן על מנת שאפשר יהיה להתקשר אליו כמה שיותר מהר מהרגע שהתגלתה תקלה בדלת, ברכב או בכספת. מצד שני – מומלץ לוודא שמדובר במנעולן מומלץ, שכבר ביקר אצל כמה וכמה לקוחות שהיו מרוצים מהשירות והיחס שלו וממליצים לפנות אליו כאשר מתעוררת בעיה שקשורה בתחום העיסוק שלו.

 

החשיבות של בחירה מושכלת של מנעולן

מי שצריך שירות דחוף של מנעולן לבטח חש מתח או לחץ. אין זה נעים לעמוד מול דלת נעולה של הבית בלי יכולת להיכנס או לצאת, זה מאד מלחיץ שהאזעקה ברכב פועלת ולא מצליחים לנטרל אותה וכמובן שיש הרבה חשש כאשר הכספת נתקעת ולא נפתחת לאחר השימוש בקוד הידוע. לא בכדי מנעולנים מציעים שירותים ללקוחות שלהם בכל שעות היממה, שכן התקלות שהם מטפלים בהן בהחלט יכולות לקרות גם באמצע הלילה או במהלך סופי השבוע. יש הרבה שקט נפשי בעצם הידיעה שיש אל מי לפנות גם בשבת ובלילה ויגע ללא עיכוב כדי לסייע, שלא לומר להציל את הלקוחות שלו במצב הבעייתי שאליו הם נקלעו. על גבי כרטיסי ביקור או מגנטים יהיה מצוין שאפשר לפנות עשרים וארבע שעות ביממה וכדאי לזכור שאין צורך לחכות עד הבוקר.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך