logo-kol-ha

ריזלה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

התחום של מוצרי עישון נחשב לתחום מגוון מאד ויש אינספור אביזרים ואמצעים לעשן איתם ובעזרתם. מקומן של הסיגריות הרגילות נדחק אט אט הצידה ועושה מקום של כבוד להרבה מאד אביזרים אחרים שאיתם קבל המעשנים מעדיף כיום לעשות שימוש. עם הזמן והעלייה בביקוש מיובאים לארץ גם אביזרים ומותגים שונים מארצות הברית ומאירופה והרגלי העישון של הישראלים הופכים ליותר ויותר דומים לאלה של האמריקאים. אחד המוצרים המבוקשים והידועים כיום שנחשב לכזה שעשה עלייה הוא הריזלה. מדובר במותג ותיק ומוכר של ניירות גלגול שאפשר להשיג בכמה גדלים ומידות ובארצות הברית, למשל, לא מתייחסים למוצר עצמו כאל ניירות גלגול אלא כאל ריזלה. כיום המותג נחשב למועדף ומבוקש בכל רחבי העולם ולמרות המידות הקטנות יחסית של הניירות הם נחשבים לעמידים ואיכותיים מאד, מה שמסביר את האהדה הרבה אליהם על ידי מיליוני מעשנים.

 

סוגים ודגמים שונים של ניירות גלגול מתוצרת ריזלה

כאמור, מדובר במוצג שמיוצר בארצות הברית ואפשר להשיג תחת השם הזה כמה סוגים של ניירות גלגול – ניירות דקים או עבים וגם שוני במידות – יש ניירות באורך של 7 או 7.9 מילימטר. כל שינוי באחת מהתכונות של הנייר ישפיע על חוויית העישון וכמובן שכל אדם מלכתחילה חווה ומרגיש את העישון בצורה שונה ואחרת. באתר האינטרנט aboody.co.il אפשר להתרשם מהמגוון של ניירות ריזלה, לקרוא מידע אודות כל סוג של נייר וכמובן לבצע הזמנה כך שאפשר יהיה להתנסות בסוגים השונים וכך לקבל את ההחלטה איך יהיה הכי נוח וחווייתי לעשן. מי שעושה את צעדיו הראשונים באביזרי עישון אחרים ינסה סוגים שונים של ניירות ולבטח יקבל לא מעט המלצות על הריזלה. חשוב לשים לב איך מגלגלים את הנייר על מנת להפיק ממנו את המירב או לעשות שימוש במכשירים שמגלגלים את הניירות עבור המעשן. גם כאן טמון חלק בלתי נפרד מחוויית העישון.

 

החשיבות של בחירת ניירות גלגול איכותיים

נייר גלגול יכול להפוך את חוויית העישון למצוינת או לחרב אותה לחלוטין. מהסיבה הזאת חשוב מאד להקדיש תשומת לב ושמן לניסיונות עד שמוצאים את הנייר שמספק את החוויה הכי טובה. לכל אדם יש תחושות אחרות שחשובות לו ולכן אפשר וכדאי מצד אחד לקבל המלצות ממי שכבר מעשן ולהתעניין באילו ניירות גלגול הוא עושה שימוש אך מצד שני כאשר מדובר בחוויה אישית עדיין חשוב מאד להתנסות לבד וכך לבחור בצורה עצמאית את הניירות, כמו גם כל אחד מהאביזרים שאיתם מתכננים לעשן. כדאי להתחיל מריזלה בשם המוניטין המעולים שיש להם ומפני שסביר להניח שהם בהחלט יענו על כל צורך ויספקו את החוויה הרצויה. ביחס לניירות אחרים בשוק הם נחשבים לאיכותיים ומעולים ולכן ברוב המקרים הם אלה שייבחרו.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך