logo-kol-ha

בייבי בום – כך צילומי הריון הפכו להיות טרנד במדינת ישראל

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אחד הרגעים המשמעותיים ביותר, החשובים ביותר, והמרגשים ביותר בחיים של כל אדם ושל כל משפחה – זה כמובן תקופת ההריון. אין מה לעשות, בסופו של דבר אין דבר מרגש ומיוחד מלהביא ילד לעולם. רוב האנשים, חולמים ומדמיינים את הרגע הזה כבר מגיל צעיר, את הרגע שבו יזכו להפוך להיות אבא או אמא לראשונה בחייהם. בדיוק בגלל זה, יותר ויותר זוגות צעירים כיום בוחרים לקיים צילומי הריון מקצועיים בסטודיו לצילום – כדי להשיג מזכרת קטנה אחת בעלת משמעות ורגש רבים מתקופת ההריון שלהם. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע נוסף על צילומי הריון, במה בדיוק מדובר, ואיך תבחרו צלם או סטודיו לצילומי הריון.

למה כדאי להשקיע בצילומי היריון?

לא משנה כמה אתם יודעים לצלם יפה ואיכותי, צילומי הריון הם צילומים מקצועיים והם הרבה יותר איכותיים מהצילומים שלכם. בסופו של דבר, תישאר לכם מזכרת מהמם לאחד מפלאי הטבע הכי עוצמתיים שיש. כל מה שאתם צריכים או צריכות לעשות הוא פשוט לבחור את הצלם או הצלמת שאתם הכי מתחברים אליו מבחינת הקונספט.

כך צילומי הריון הפכו להיות טרנד במדינת ישראל

את הסיבות לכך שאלפי זוגות במדינת ישראל בוחרים לבצע צילומי הריון כיום לא ניתן באמת למצוא, אך ניתן לשער מה הוביל לכך. בראש ובראשונה לא ניתן להתעלם מהעובדה שכיום זוגות צעירים רבים נמצאים ברשתות החברתיות זאת לדוגמת אינסטגרם, פייסבוק, וכיוצא בזאת. צילומי הריון זוגיים, הם אחלה של דרך להשוויץ בבטן הקטנה שלנו, ולספר לעולם דרך הרשתות החבריות על כך שאנחנו בהריון. ובנוסף, בעיניו הדבר הכי חשוב והכי נהדר בצילומים אלו, זה העובדה שמדובר על מזכרת שתישאר איתנו למשך שנים רבות. אז השתכנעתם כבר לעשות בוק חתונה? כעת רק נותר לבחור צלם סטודיו תותח.

טיפים לבחירת צלם סטודיו מקצועי

  • בחרו על פי המלצות של זוגות אחרים, חברים, וכיוצא בזאת- דברו עם חברות שלכן או אנשים אחרים שאתם מכירים ועשו צילומי הריון והיו מרוצים. תוכלו להצטרף לקבוצת אמהות ודרך שם לברר.
  • אל תתפזרו יותר מדי, בחרו 2-3 שמות והשוו ביניהם.
  • תמיד כדאי לבחור צלם סטודיו על סמך תיק עבודות, ותמונות שהוא עשה ואהבתם או התחברתם אליו.
  • בחרו צלם שמקיים צילומים במספר לוקיישנים או לוקיישן אחד אליו אתם מתחברים במיוחד כמו חוף הים, חוות סוסים או אפילו בבית הפרטי שלכם.
  • בחרו צלם שפתוח בראשו, וזורם איתכם על כל הרעיונות שלכם.

בנוסף, שווה לבדוק מה אתם מקבלים בסופו של דבר, כלומר האם זה אלבום, האם מדובר רק בתמונות דיגיטליות או תמונות מודפסות לפי הבחירה האישית שלכם.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך