logo-kol-ha

איך שגרת טיפוח מגיל צעיר יכולה לעזור?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

לרובנו מראה העור, השיער, הציפורניים ובכלל המראה החיצוני שלנו חשוב לנו. אנחנו משקיעים, רוכשים כל מיני מוצרים ומאמצים לעצמנו סוג של שגרת טיפוח מגיל צעיר. מה זה אומר? זה אומר שלכל אחד מאיתנו יש את הדרך שבה הוא שומר על העור שלו. יש כאלה שבוחרים למרוח קרם לחות לאחר ניקוי פנים בסיסי ויש מי שמשקיע אפילו יותר בכדי למנוע היווצרות של קמטוטים וקמטים לאורך זמן, קובע תור לקוסמטיקאית אחת לכמה שבועות ואפילו יש היום אינספור טיפולים שמסייעים להאט את תהליך ההזדקנות הטבעי שהעור עובר. ככל שנקפיד לטפל את העור שלנו בגיל צעיר יותר, ככה הוא ישמר לאורך זמן.

 

טיפים לשגרת טיפוח מגיל צעיר

  1. ישמרו מפני השמש – קרני השמש מזיקות לעור הפנים ומעודדות את תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. יחד עם זאת, השמש עלול לגרום להיווצרות של כתמים לא אחידים על העור וחשיפה אליה לאורך זמן מעלה את הסיכון לחלות בסרטן העור. אין זה אומר שהכתמים והקמטים יופיעו באופן ישיר, זה יכול לקחת כמה שנים, אבל זה יגיע. לכן, חשוב לשים קרם הגנה בכל פעם שנחשפים לשמש עם מקדם הגנה גבוה. בני הגיל השלישי נוטים לשמור יותר על העור מפני השמש, אך גם הצעירים צריכים לאמץ גישה זו.
  2. טיפולים ייחודיים לשיפור מראה העור – יש סוגים שונים של טיפולים שיכולים לשפר את מראה העור באופן מהותי ומורגש. יש טיפולים להעלמת כתמים בין אם זה כתמי שמש ובין אם כתמי גיל, יש טיפולי לייזר המסייעים בטשטוש מראה הקמטים, אפילו יש חדר כושר לעור הפנים המאיץ ומעודד היווצרות של קולגן ואלסטין התורמים למראה עור רך, גמיש וזוהר.
  3. מוצרי טיפוח – איפה לרכוש? – שוק הקומסטיקה בעולם וגם בישראל מגלגל בשנה סכומי עתק. המדפים מלאים בקרמים, סרומים, מוצרים לניקוי הפנים ועוד. העניין הוא שקיים הבדל מהותי בין מוצרים שאנחנו רוכשים בבית המרחק שקרוב לביתנו או אפילו במקומות ספיציפיים המוכרים מוצרי טיפוח לבין מוצרים הנמכרים דרך קוסמטיקאיות מורשות. ההבדל הוא שמוצרים אלה מכילים ריכוזים גבוהים יותר של חומרים פעילים בין אם זה ויטמינים ונוגדי חמצון כמו ויטמין E ונגזרות של וויטמין A, בין אם זה חומצה הילארונית ובין אם רכיבים פעילים אחרים. לכן, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית שתאבחן את העור שלנו ותתאים עבורנו את המוצרים השונים, אפילו תבנה עבורנו שגרת טיפוח ייחודית המתאימה לנו.

 

רוצים לשמור על העור באופן טבעי? גם זה אפשרי!

בעוד יש אנשים שמעדיפים טיפולים אינטנסיביים כמו לייזר, פילינג עמוק ומזותרפיה, אחרים בוחרים בטיפולים טבעיים. ניתן למשל להכין בבית כל מיני סוגים של מסכות ממוצרים שלכולנו יש בבית כמו אבוקדו, בננה, יוגורט, קוואקר, לימון ועוד. דרך נוספת היא לרכוש מוצרי טיפוח על בסיס טבעי כמו חמאת שיאה, לבנדר, שמן שקדים וכדומה. גם כאן שווה להתייעץ לפני שרוכשים מוצרים כדי להתאים אותם לסוג העור שלכם ולבעיה ממנה אתם סובלים בין אם זה אקנה, כתמים, קמטים או כל דבר אחר שהייתם רוצים לשפר בעור שלכם.

 

 

ועוד כמה טיפים השומרים על מראה העור שלנו נקי, מטופח וזוהר

  • שנו על ציפית מסאטן
  • שתו הרבה מים
  • הקפידו לישון לפחות 7 שעות בכל לילה, גם שנ“ץ תופס
  • בררו על בוטוקס וחומצה היאלרונית
  • שמרו על תזונה נכונה עשירה בנוגדי חמצון ויטמינים ומינרלים
  • הימנעו מסטרס, לחץ ועומס מיותרים
  • תרגלו יוגה
  • נקו את העור ביסודיות בכל יום
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך