logo-kol-ha

החופים הכי יפים בכרתים שאתם חייבים לראות

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כרתים הוא אי הנמצא בים התיכון ונחשב לאי הכי גדול בכל יוון. למעשה, מדובר באחד היעדים הקיציים הכי פופולארים הן עבור ישראלים והן עבור תיירים מהעולם כולו. חופש, שקט, מים צלולים, אינספור אטרקציות, אוכל יווני אותנטי, מוזיקה, קניות, טיולים ומה עוד צריך חוץ מזה בשביל חופשה שהיא לא פחות ממושלמת. גם אם תבואו לכרתים לתקופה ארוכה, לא תוכלו לכסות את הכל. אחת השאלות שעולות קיץ אחרי קיץ על ידי כל מי שצפוי להגיע לאי היא מהם החופים הכי יפים בכרתים?

 

איסטרו ביץ‘ – Istro Beach

אז אחרי שבחרתם מלון בכרתים מתוך רשימת בתי המלון הענפה של האי, זה הזמן להשכיר רכב ולנסוע לאחד החופים היפים בים התיכון. האיסטרו נמצא 12 קילומטרים לעיר הנקראית אגיאוס ניקולס ממש בדרך לאיפטרה. מדובר בחוף עם מים צלולים, חול לבן, חוף שלא מבייש לא את חופי מקסיקו וגם לא דרום אמריקה. יש בו מגוון של מדרונות בצבע ירוק ולמעשה מדובר בטבע במלוא עוצמתי. תוכלו להשכיר שמשיות, מיטות חוף וכסאות נוחות. בחוף יש טברנות יווניות ממש כמו אלה שמופיעות בסרטים, שם תוכלו להנות מאוכל יווני מקומי ומאכלי ים מעולים.

 

חוף פלסרנה

החוף ממוקם משהו כמו שעה מחאניה לכיוון מערב. הוא נמצא בחלק המערבי של קייפ גרמבוסה ובצד הצפוני שלו יש עתיקות שנשמרו עוד מתקופת העיר הרומית. מדובר באחד החופים הכי מפורסמים והכי יפים ביוון. למעשה, דירגו אותו בלא מעט אתרים, כתבי תיירות ובלוגים בתור אחד החופים הכי יפים באירופה. מדובר באזור שלם עם חמישה איים. החול לבן, המים טורקיז, כאשר החוף המרכזי נקרא פאכיה והוא נחשב לעמוס ביותר. רוחבו של החוף הוא מאה וחמישים מטרים ומגיעים אליו גם תיירים אבל גם לא מעט מקומיים. יש בו אופציה גם כן להשכיר שמשיות ומיטות, מקומות לרכוש מזון ושתייה, שירותי ספורט ימי ומגרשים לשחק. מצפון לאי יש אי נוסף, קצת יותר שקט.

 

באלוס

אין מילה אחרת לתאר את המקום הזה חוץ מ- WOW. מי שאוהב מים וחול, זה בדיוק המקום שבשבילכם והוא בהחלט שווה את המאמץ להגיע אליו. מדובר בלגונה מרהיבה עם מים בגוונים משתנים וחול לבן. מים נקיים ומאוד צלולים. המים די חמים ולכן המקום מתאים גם לילדים קטנים. באזור יש מיליוני שברים של צדפים אשר מעניקים לחול גוון ורוד. באזור שמאחורי גבולות הלגונה המים יותר עמוקים וגם יותר קרים, מה שמאפשר לעשות צלילות ושנורקלים. תוכלו להיחשף למאוד צמחים ובעלי חיים מוגנים תחת התכנית טבע 2000. כדי להגיע לחוף עצמו צריך לנסוע לכיוון חאניה ואז להמשיך לעיירה בשם קיסאמוס וממנה לנסוע עוד כמה קילומטרים עד לכפר הנקרא קאליוייאני. לאחר מכן מגיעים לדרך עפר וממנה משתקף נוף מרהיב ביופיו ולאחר 7 קילומטרים נוספים מגיעים אל החוף. כמובן שצריך ללכת קצת ברגל, אז זו לא כל כך דרך שמתאימה לעצלנים:).

 

חוף אמודי

החוף נמצא משהו כמו 30 קילומטרים מהעיר לריטמו וכדי להגיע אליו צריך לנסוע מהכפר לפקוגיה. שוב, מדובר בחוף מרהיב ביופיו בו תוכלו להקים קמפינג. יש בו כל מה שצריך ליום כייף בים בין אם זה מקום לקנות אוכל, אזורים לשנורקלים המוגדרים בתוך מרכז צלילה, שמשיות ומיטות.

 

חופים נוספים ששווה לכם להכיר בכרתים נקראים אלפוניסי, אגיוס סטפנוס, אגיאופרגו, אגיה פוטיה וסקוינריה. הם מצריכים קצת יותר מאמץ להגעה אבל גם הם יפים ומתאימים לרביצה ארוכה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך