logo-kol-ha

כיצד עורכת דין יכולה לסייע לך?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

במקרים רבים מדי אנחנו נאלצים להיעזר בעורכי דין כדי לפתור מצבים שבעבר נפתרו בשיחה או בירור קצר. היום כמעט כל משבר מידרדר מהר מדי למצב משפטי סבוך שמחייב לפחות התייעצות עם עורכת דין שתחלץ אותך מהמצב. חשוב לדעת שאינכם לבד ואם אתם מוצאים את האדם הנכון יש גם פתרון. יש תמיד מה לעשות וגם אם לא ממש רוצים להגיע לבית המשפט עדיין אפשר לפתור זה באחד הצעדים שאפשר לנקוט לפני כן.

באיזה מצב נעזרים בעורכת דין?

יש כמה תחומים שבהם אתם יכולים להיעזר בעורכת דין רובולו שתייעץ לכם, וזה נע ומשתנה אצל כל אחד:

  • דיני אישות – נשים במיוחד מכירות את הדרישה להסכמי ממון כדי לא לקפח אותן או כדי לא להיחשד במניעים שלהן לנישואין. זאת סיבה מצוינת להיעזר בעורכת דין שתוכל להבין אתכן ולייצג אתכן מצוין. זה לא אומר שגברים לא יזכו לאמפתיה אבל אין ספק שיש דברים שלנשים קל לומר לנשים אחרות.
  • גירושין – גם כאן הייצוג חייב להיות נקי מאינטרסים אישיים מלבד טובת הלקוחות ולכן עורכת דין תוכל לייצג את שני הצדדים ולעזור להם. מומלץ בכל מקרה להגיע להסכם גירושים בהסכמה ותוך כדי הגישור שהחוק החדש עומד לחייב אתכם בו.
  • עסקים קטנים – כל עסק צריך גיבוי חוזי של הסכמים ועסקאות גדולות. כשנותנים שירותים או מתחייבים למכור מוצרים מומלץ לעגן הכל בחוזה שעבר בחינה משפטית וקיבל את הגושפנקא המתאימה לכך. רק חוזה כזה יגן עליכם מבעיות חוזיות ומהפסדים כספיים.
  • שותפויות עסקיות או אחרות – מחייבות הסכם מנוסח היטב על כל הדקויות שלו ולא כדאי לוותר על כך. תמיד טוב שיש הסכמה לכך והכל נעשה בלבביות ומתוך חברות, אבל המילה הכתובה נועדה לימים שבהם יש יותר בעיות מאשר הסכמות חבריות.

צוואות וירושות – כולן מחויבות להיערך על פי חוק ואם לא תהיה לכם צוואה מנוסחת וערוכה על פי חוק לא תוכלו להוריש על פי רצונכם, או לרשת מה שמגיע לכם. מומלץ מאוד להתייעץ עם עורכת דין שתסביר לכם את הזכויות שלכם בזמן ולפני מאבקים משפחתיים בבית המשפט.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך