logo-kol-ha

גרין קארד על בסיס נישואין

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בעולם הגלובאלי כמו בעולם הכללי זה יכול לקרות, פתאום ללא התרעה האהבה יכולה להיות חלק מהסיפור ואז לדרוש מכם גם מעבר מגורים. בדיוק במעמד הזה חשוב לנו לדבר אתכם על גרין קארד על בסיס נישואין- הדרך הטובה ביותר לעמוד אל מול חוקיה הקפדניים של ארצות הברית ולממש מגורים וחיים על פי חוק אישורי השהייה. רוצים או מעוניינים לדעת או להבין כיצד לעשות את זה נכון? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים ומגישים אשרי תושבות קבע נוכח מימוש הנישואין שיותר קרובים מתמיד. 

הליך קבלת אשרה על בסיס נישואין מתי ואיך? 

רוצים להקים משפחה בארצות הברית? גרין קארד על בסיס נישואין ידרוש מכם לעשות זאת כמה שיותר מהר היות וממילא הליך זה לוקח כשנה מראש. עיקרו של הליך זה הוא להעניק לבת או בן הזוג שלכם מעמד חוקי בארצות הברית ולכן חשוב להיות מוכנים לכך מבעוד מועד גם בכדי לקצר את זמן ההליכים עד כמה שניתן. הליך קבלת אישורי הגרין קארד יתחיל בהעברת הבקשה ויסתיים בקבלת האשרה על ידי בן או בת הזוג הישראליים שדורשים את האישורים. כמו כן חשוב לציין כי התנאים לקבלת אישורי הגרין קארד תקפים אך ורק אם לאדם המבקש אין עבר פלילי ואין לו רישום של שהייה בלתי חוקית במדינת ארצות הברית. 

הגשת בקשה לאישורי שהייה על בסיס נישואין מא' ועד ת' 

תחילה תוגש דרישת גרין קארד על בסיס נישואין לצד מסמכים ייעודיים המעידים על אזרחותו של בן הזוג האמריקאי. כמו כן יידרשו אסמכתאות באשר לחוקיות הנישואין וכנות קיום הקשר בפועל ואם יש לכם אישורי ניהול חשבון משותף בבנק או אפילו נוסח טאבו לגבי שיתוף נכסים שהרי אין טוב מזה. דבר נוסף שיכול לסייע ולהוכיח את אמינות הקשר קשור בהסכם שכירות שגם הוא יכול להעיד על כך. אז אם יש לכם את כל המסמכים האלו או שאולי אין לכם, ראוי להצטייד בהתאם ולהציגם שיבוא המועד המתאים. בשלב השני ולאחר אמיתות הדברים לגבי הקשר עצמו בני הזוג ישלמו אגרה אונליין ולאחר הסדרת כל השאר בן הזוג הישראלי יהיה זכאי להזין את טופס די אס 260 ולהגישו און ליין. טופס די אס 260 הינו טופס מורכב ולכן כבר במעמד זה אנחנו מציעים לכם להצטייד בשירותים וליווי שסייע לכם לענות על השאלות המתבקשות כמה שיותר מדויק. השלב הבא יהיה שלב תצהיר התמיכה הפיננסית מצד האזרח האמריקאי ואם התצהיר יורה על מצב כלכלי פחות טוב- הרי שתצהיר מאזרח אמריקאי מקורב המתגורר בארצות הברית ומצבו הכללי טוב יפתור את הבעיה ויקל על ההגשה והקבלה מתחילתה ועד לשלב הריאיון הסופי. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך