logo-kol-ha

טיול נשים להודו – הפינוק שאת חייבת לעצמך בשנת 2020

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כל כך הרבה נדרש ממך בו זמנית, שגרת היום-יום המתישה לוחצת מכל הכיוונים. בין הקריירה לבית, סביר להניח שאת חשה כבר זמן רב שאת נמתחת לכל הכיוונים. עם כל האהבה למשפחה והמחויבות למה שאת עושה, מגיע לך פסק זמן משמעותי שיאפשר לך להתחבר מחדש לעצמך, לגדול ולהתפתח. טיול הרפתקני מרגש לתת היבשת ההודית, עשוי להיות בדיוק מה שהיית צריכה.

טיולי נשים ייעודיים להודו

נשים רבות אשר יצאו לטיול נשים להודו מסכמות אותו כאחת מהחוויות מרוממות הנפש ביותר שחוו שהביאה עמה שלוות נפש פנימית עמוקה, תובנות חדשות וכלים להתמודדות עם כל הקשיים שהחיים מטילים עלינו. אין סוף למה שיש להודו להציע – מהיכרות עם תרבות עתיקה ועשירה מאין כמותה, סדנאות רבות בתחום הרוחניות ופיתוח הגוף והנפש ועד לנופים מדהימים וחוויות קולינריות שפעם בחיים. כל אלו גם יחד, הופכים את חוויית טיול הנשים לבלתי נשכחת ולמשמעותית ביותר.

למה דווקא טיול נשים?

נשים רבות מצאו כי בתקופה מסוימת מה שנדרש להם הוא שינוי משמעותי. ההזדמנויות הרבות אליהן ניתן להיחשף בהודו, בתחום הרוח והתרבות כאחד, הופכת אותה ליעד לנשים רבות. התרבות הקסומה והעשירה מושכת אליה נשים רבות וניתן להתנסות במגוון רחב של סדנאות לימודיות מעשירות שתורמות לאיזון הגוף והנפש ועשויות אפילו לפתוח לך אפיק תעסוקה חדש ולגלות כישרונות עמוקים הטמונים בך.

אפשרויות שונות לטיול נשים בהודו

ניתן לסקור את מדינות הצפון הירוקות ועוצרות הנשימה ולשאוף מלוא ריאות של אוויר צלול וטהור מהרי ההימלאיה. אזורים אלו מלאים בשלל מקדשים יפהפיים ומרהיבים וברישיקש, הנחשבת לבירת היוגה העולמית, יהיה באפשרותך לעבור סדנאות יוגה על ידי טובי המורים בעולם. דהרמסאלה, הנמצאת בסמוך לה, היא מקום משכנו הרשמי של הדלאי למה המזמין את הציבור לעתים קרובות להרצאות המאפשרות לך מפגש בלתי אמצעי עמו. ישנן סדנאות מדיטציה רבות שניתן להירשם אליהן בדהרמסאלה על ידי מורים ברמה הגבוהה ביותר וקורסים רבים אחרים בתחום הרוחניות, האמנות והרפואה ההודית.

מה חשוב לוודא לפני שנוסעות?

  • חשוב לוודא מה תנאי האקלים באזורים אליהם בחרת לנסוע ולדאוג שיהיה לך את כל הביגוד הנדרש מול הקור שבהרים או החום שבערי מרכז המדינה ובחופים.
  • יש לדאוג לכל החיסונים הנדרשים על ידי משרד הבריאות לפני הנסיעה להודו.
  • הכניסה להודו דורשת ויזה. יש לפנות בהקדם אל השגרירות ולטפל בכל הנדרש על מנת להבטיח כי כניסתך למדינה תעבור באופן חלק.
  • חשוב לברר מראש עם אילו גורמים נקיים מגע בהודו עצמה. יש לברר כי סוכנויות הטיולים והמלונות עמן ברצוננו לעבוד מחזיקות בצוות הדובר אנגלית ועומדים בסטנדרטים מקצועיים מספקים.
  • ובעיקר, להרפות מכל חשש וקיבעונות ולהכין את הראש שלנו לחוויות חדשות וליציאה להרפתקה יוצאת דופן וחד פעמית.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך