logo-kol-ha

נשים חזקות שקונות דירה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כיצד למצוא את הנכס המתאים

נשים מעטות בעבר נהגו לקנות לעצמן דירה, ורק כאשר לא הייתה ברירה והן נשארו לבד או בנסיבות חיים מסוימות. היום, גם צעירות יודעות שלהגיע לדירה משלך זה הדבר הנכון לעשות כשאת חושבת על עצמך כעל אישה חזקה ועצמאית שלא רוצה להיות תלויה באף אחד. המקום אינו משנה, משנה רק ההתאמה לסגנון חייך, לתקציבך ולרצון שלך לקחת את גורלך בידייך ולא לחכות שמישהו יגאל אותך ויקנה לך דירה. יש דרכים רבות לעשות את הדבר הנכון ולקנות דירה לעצמך, ורק צריך לזכור שעלייך לתכנן תכנית גדולה שתיישמי בקצב שלך כדי שתוכלי לקבוע את עתידך צעד צעד בכל יום.

כל רכישת נכס מתחילה בבדיקה ובתכנון

כל רכישת נכס חייב להתחיל בעיניים מפוכחות על האפשרויות שעומדות בפנייך, כאישה שיודעת לסמן מטרות ולהגיע אליהן. כדי למצוא את הנכס המתאים שאלי את עצמך איפה את רוצה לראות את עצמך בשנים הקרובות, ובעוד עשר שנים, ולפי זה תכנני את הצעדים הפיננסיים שעלייך לנקוט. זה כולל בניית תכנית לימודים או הכשרה מקצועית מתאימה כדי להתחיל לצבור את ההכנסות המתאימות לקניית דירה. כל זאת בהנחה שעלייך לצבור את ההון לקניית דירה לבדך ואין לך חסכונות רבים בתחילת חייך. מסלול הקריירה חייב לקחת בחשבון אופק לקידום עצמי כדי שההכנסה שלך תגדל עם הזמן, וכמו כן – ניהול אורח חיים חסכני כדי להפנות את העודפים לכיוון השקעה וחיסכון כדי להקטין את היקף ההלוואות והמשכנתא שתצטרכי לקחת.

ניהול פיננסי נכון

בשנים האחרונות גוברת המשיכה של אנשים לניהול אורח חיים בזבזני פחות ונבון יותר, כדי להבטיח את הקטנת התלות במשיכת היתר ובהלוואות שנועדו להסדיר את תנאי המחיה והחזרי החובות שלהם. זה כמובן לא חייב להיות אורח חיים נוקשה ומחמיר מאוד, אם זה לא הסגנון שלך, אבל אם את מתכוונת באמת להיות עצמאית כדאי לחשוב ברצינות על שינוי תודעתי שיעזור לך להסתכל נכון על כסף ונכסים. בכלל, נכס נדל"ן אינו ערובה רק לעצמאות שלך במגורים אלא הוא גם פתח לקבל הכנסה פאסיבית נוספת כאפיק של השקעה לטווח הארוך. כל כך הרבה אנשים עושים זאת לבד או כזוג, ואין סיבה שאישה עצמאית לא תחשוב על אפשרות כזאת שתבטיח את עתידה.

צעדים מעשיים ראשונים

הצעדים המעשיים הראשונים צריכים להיות מיפוי וארגון כל הפיננסים שלך, הנכסים והאפשרויות הכלכליות שלך. אם את מתקשה בכך, זה הזמן להיעזר ביועצת כלכלית ופיננסית שתעזור לך לעשות סדר בעניינייך הכספיים. במסגרת זו גם תבני תכנית נכונה להשגת המימון לנכס הנדל"ן הראשון שלך, גם תלמדי לחסוך בהוצאות ולהשקיע נכון, וגם תלמדי איך לא לשלם יותר מדי על שירותים שונים שתזדקקי להם בכל תחום. זה כדאי מאוד להיערך לקראת השנים שבהן תעשי מאמץ לקנות דירה וגם תלמדי להיות עצמאית בניהול הכספים שלך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך