logo-kol-ha

איך להתכונן לחתונה עם פחות לחץ ויותר שמחה?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

חתונה. אינספור מילים נכתבו על האירוע המרגש הזה, שזוגות רבים בוחרים בו כדי לציין את אחד הימים המאושרים בחיים. המעמד בו בני זוג נכנסים בברית הנישואים, ולרוב עושים זאת יחד במעמד המשפחה וחברים קרובים ואהובים – הוא אחד האירועים המרגשים שאדם יכול לחוות במהלך חייו. 

חתונות הן משהו שיש להתייחס אליו בכובד ראש, בכל זאת – מדובר באירוע משמעותי ויש לקוות שגם חד פעמי; אך מצד שני, צריך לזכור כי חתונות הן עוד "תחנה" בדרך לדבר החשוב והמשמעותי אפילו יותר: החיים ביחד. אין ספק כי חתונה היא אירוע חשוב ומרגש, שלא מתחיל ומסתיים רק ביום החתונה עצמו; לא משנה אם מדובר בחתונה קטנה או גדולה, מצומצמת או מורחבת, במעמד של כמה חברים קרובים או מאות אורחים – בכל מקרה יש להתכונן לקראתה ולהגיע הכי מוכנים שאפשר.

איך להגיע ליום החתונה רגועים ושמחים?

מטבע הדברים, זוגות רבים מוצאים עצמם נכנסים למערבולת של לחץ, חששות ופחדים לקראת היום הגדול. אירוע החתונה, מעבר למשמעות הרגשית העצומה שלו, מכיל בתוכו גם ארגונים טכניים רבים – דבר שגורם לרבים מהזוגות לחוש לחוצים לקראתו, ולמצוא עצמם עסוקים בשיחות טלפון מול ספקים או סגירת פרטים אחרונים עד הרגע האחרון ממש. מובן מאליו כי כל זוג יעדיף להתרכז באירוע עצמו, ולהגיע אליו כמה שיותר רגוע ובנחת; לכן, ריכזנו עבורכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם להגיע ליום הגדול שמחים ונינוחים.

  • זכרו שמדובר בתחנה הראשונה – כלומר, אירוע החתונה הוא גדול ומרגש, ואין ספק שמתכוננים לקראתו זמן רב ורוצים שהוא יהיה הכי יפה ומוצלח שאפשר. עם זאת, צריך לזכור שלאחר מכן מגיעה השמחה האמתית: החיים המשותפים כבני זוג נשואים. כשמודעים לכך, אירוע החתונה נכנס לפרופורציות ומצליחים להישאר רגועים ולא להילחץ מדברים טכניים קטנים.
  • נסו להיעזר בחברים ובני משפחה – נכון, בסופו של דבר – ההחלטות לגבי איך ייראה האירוע, מה יהיה התפריט, איך יעוצב גן האירועים ואפילו היכן להדפיס את ההזמנות – הוא של בני הזוג. אך במידה ויש לבני הזוג חברים טובים ו\או בני משפחה שמוכנים לקחת חלק ולסייע בהכנות, הדבר יכול להוריד עול כבד מכתפי בני הזוג ולאפשר להם להתפנות לדברים החשובים באמת – כמו למשל להתכונן רגשית ונפשית לאירוע, לבלות זמן איכות ביחד לפני הלחץ של יום החתונה וכדומה. אפשר להטיל אחריות, כמובן בהסכמה ולא בהגזמה, על חברים טובים או קרובי משפחה: טלפונים לספקים, ארגון מקומות הישיבה ועוד – אלו בהחלט דברים שמישהו אחר יכול לקחת על עצמו.

הקדישו זמן לבילוי זוגי משותף – לקראת יום החתונה, כדאי למצוא זמן לבילוי זוגי משותף. זה לא חייב להיות משהו גדול כמו יציאה לנופש, אפשר גם פשוט להקדיש ערב ולצפות ביחד בסרט, לאכול במסעדה טובה או אפילו לטייל בטבע. ההתנתקות מכל ההכנות הטכניות, הלחץ, הפגישות, הטלפונים והשינויים של הרגע האחרון – תוביל אתכם לרוגע ונחת, ותוכלו להגיע ליום החתונה יותר מחוברים ושמחים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך