logo-kol-ha

המשפחה מתרחבת? כך תבחרו את הרכב הבא שלכם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

רכישה של רכב משפחתי מהווה רכישה משמעותית אותה יש לקחת בכובד ראש, וזאת לאור העלות הכספית וכן הצרכים המשתנים של המשפחה שלכם. כיצד אם כן תוכלו לבחור את הרכב הטוב ביותר בעבורכם? להלן המדריך מלא.

רכישת רכב למשפחה – מהם האלמנטים החשובים ביותר לצורך רכישה?

חשוב לציין כי בחירת רכב לקנייה בעבור משפחה מהווה את אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בעבור כל אחד מאיתנו, וזאת בשל העובדה כי מדובר ברכישה משמעותית הן מבינה כספית והן מבחינת התאמה לצרכים המשתנים של המשפחה, בייחוד אם המשפחה עתידה להתרחב בשנים הקרובות. מה אם כן הם הפרמטרים החשובים לקראת רכישת הרכב למשפחה? להלן הפרמטרים החשובים ביותר עליהם עליכם להקפיד לפני ובעת ביצוע הרכישה:

מסגרת תקציב 

 לפני רכישה של רכב חשוב מאוד לבצע חשיבה מעמיקה על מסגרת התקציב, ולבחון מהו הסכום אותו תוכלו לשלם ולעמוד בו, גם כאשר ישנן הוצאות נוספות במסגרת המשפחתית. כיום ניתן לקבל באמצעות סוכניות רכב מובילות תנאי מימון נוחים למדי, אולם יש להקפיד ולבחון את האותיות הקטנות מבחינת ריבית והצמדה, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי ההשקעה הכספית שלכם תשתלם.

בטיחות

רכב משפחתי חייב להיות רכב בטיחותי אשר עבר בהצלחה מבחני ריסוק. כיום כל יצרן רכב מפרסם את דירוג הכוכבים אותו קיבל הדגם המשפחתי במבחני ריסוק פנמיים של החברה או חיצונים, כל זאת על מנת להבטיח נסיעה בטיחותית על הכביש. בנוסף, מומלץ לבדוק כי הרכב שלכם מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות אשר מאפשרות לנווט את הרכב בתנאי שטח כמו גם להתריע מפני מפגעים.

תצרוכת דלק

לאור העובדה כי אנו משתמשים ברכב שלנו לא מעט זמן במהלך היום, חשוב בעת רכישה של רכב משפחתי לבדוק את תצרוכת הדלק אשר צריכה להיות נמוכה עד כמה שאפשר, כל זאת על מנת להימנע מהוצאה כספית כבדה בעבור תדלוק. התשלום בעבור דלק מהווה את אחד הנדבכים המשמעותיים מהתקציב המשפחתי, ולכן רכב אשר חסכוני מבחינת תצרוכת הדלק הוא חיוני.לכן, רכישה של רכב היברדי לדוגמא יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים מדי חודש, כתוצאה ממנוע אשר משלב מנוע בנזין ומנוע חשמלי אשר מאפשר חיסכון כספי משמעותי, ביחס לדלק ממונע ע"י בנזין בלבד.

אחסון

רכב משפחתי חייב להכיל מקומות אחסון אשר יאפשרו לכם לאחסן את העגלה ואת הציוד באופן נוח. משום כך, בדקו בעת הרכישה כי ישנם מקומות אחסון הן על גג הרכב והן במטען האחורי, כמו גם מרחב בתוך פנים הרכב לצורך התקנה של כיסאות בטיחות לילדים. ככל שהמרחב הפנימי של הרכב גדול יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי הרכב ישרת אתכם נאמנה ובאופן נוח עם הרחבת המשפחה ובעיקר כאשר ישנם פעוטות וילדים אשר זקוקים לאביזרי בטיחות נרחבים לצורך נסיעה בטוחה. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך