logo-kol-ha

שיפוץ חדר שינה : כך תתכני את חדר השינה המושלם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

חדר השינה שלך, חייב להיות מקום נעים ומזמין. זה המקום בו את מניחה את גופך על המזרן לאחר יום עבודה ארוך. בחדר זה את קוראת ספר טוב או מאזינה למוזיקה, בעוד שהמרחב בו את ישנה, מכיל ארון בגדים ושידת טואלט, מדפים ותמונות. בעוד שזה המקום בו את זקוקה לשקט ונוחות, לאחר שבוע עמוס.

תכנון מוקדם

כדי שחדר השינה שלך יהיה מושלם, חשוב שתשפצי אותו בעת הצורך, תעצבי אותו כראות ענייך ותפכי אותו למרחב פרקטי, אך גם מרגיע ונעים – ולשם כך, חשוב לתכנן את השיפות היטב ומבעוד מועד. את החדר אפשר לשפץ באמצעות קבלן שיפוצים בכיר שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. עם זאת, התכנון ובחירת דרך העיצוב – חייבים להיות שלך. אז איך אפשר לתכנן את חדר השינה? הנה מספר טיפים טובים: 

קבלת השראה

בראשית, חשוב לפשפש בדמיון ולנסות להעלות רעיונות נחמדים עבור חדר השינה שלך. שאלי את עצמך: האם רצית שהחדר יהיה חושני ועמוס בצבעים עזים? או שחדר לבן בעל קווים נקיים – מרגיע אותך? האם תרצי לשלב תאורה בחלל שתאיר על פינות נעימות לקריאה? או שתרצי לבנות נישות להנחת ספרים וחפצי נוי? 

אם את קצת מבולבלת, תוכלי לשאוב השראה באמצעות גלישה באתרי עיצוב, או עיון במגזינים לעיצוב הבית. מלבד זאת, תכלי להוריד אפליקציות עיצוב, כמו Pinterest  – אפליקציה חינמית שמאפשרת התבוננות במגוון רעיונות ותמונות של עיצובים יפים. 

בחירת קונספט עיצוב

בחרי את הקונספט שילווה את השיפוץ והעיצוב החדש. חדרי שינה יכולים להראות נפלא אם בוחרים עבורם סגנון עיצוב מדויק. את החדר תכלי לעצב בסגנון ים תיכוני המלווה במיטה מפורזלת וכיסויי מיטה ססגוניים, שטיחים צבעוניים, תמונות של נופים ים תיכוניים, ועל המדפים: עציצים ועששיות. גם תאורה עמומה – מאפיינת את הסגנון המיוחד, כמו גם נישות מגבס בהן נרות ופסלונים קטנים. 

מן הצד השני של המתרס ישנו עיצוב מלכותי ויקטוריאני שכולל מיטת אפריון, שטיחים כבדים ונברשות עמוסות פרטים. עוד פופולארי הסגנון המודרני שכולל מיטה בסגנון קלאסי, מדבקות קיר אופנתיות או תמונות גדולות בעלות קווים נקיים, שתלויות על הקיר. 

תקציב

לתכנון חדר נעים ונוח, יש לבחור קבלן שיפוצים מיומן. תארי את סגנון העיצוב והאלמנטים שיש להוריד או להוסיף, בפני קבלן השיפוצים, וקבלי הצעת מחיר. ההתאמה והתכנון חייבים לתאום את התקציב שלך. קבלן שיפוצים יוכל להרים קירות או להוריד קירות קיימים. הוא יכול לבנות נישות חינניות לספרים ופריטים שונים. קבלן יכול אף לפתוח חלון או לסגור מרפסת. ובכול זאת, חשוב שהפעולות שיבצע יתאמו את התקציב שלך.  

יש להכין תקציב עיצוב שיכלול גם שיפוצים וגם רכישת פריטים חדשים וריהוט מתאים לקונספט העיצוב ולשיפוץ. לאחר השיפוץ, רכשי פריטי טקסטיל וחפצים חדשים אותם תניחי במרחב, על פי טעמך האישי. בכך תהני מחדר שינה מופלא ונעים! 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך