logo-kol-ha

איפור ערב 2020 – הטרנדים החמים והחדשים לשנה הקרובה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מדי שנה אנו נחשפים לטרנדים חדשים ומלהיבים בעולם האיפור, וכדאי לכל הנשים להתעדכן במגמות החדשות וליישם אותן כדי ליהנות מאיפור עדכני ומרשים וממראה טרנדי, מתוחכם ועכשווי. לקראת שנת 2020 ההולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק, כדאי לכן להכיר את הטרנדים החמים ביותר בעולם האיפור, בהם טרנד המראה הבובתי, איפור ערב זוהר, איפור מעושן עדין וסקסי וכיוצא בזה.

לוק מעושן עדין

בשנים האחרונות, בעיקר בשנתיים החולפות, אחד הטרנדים החמים ששלט בעולם האיפור הוא ללא ספק האיפור המעושן והדרמטי. בשונה משנים קודמות המראה המעושן לשנת 2020 אינו אינטנסיבי ודרמטי, לכן האיפור מתאים גם לשעות היום, וניתן לראות לא מעט נשים בגילים שונים המקפידות על איפור מעושן עדין ומאופק. 

בהתחלה, האיפור המעושן התאים בעיקר לאירועים בערב, וגם כלות בחרו במראה העדכני שהתאים לאירועים חשובים ומרגשים ולשעות הערב והלילה. כעת, האיפור המעושן העדין מבוסס על שכבה דקה וקלילה של מייקאפ, הצללות עדינות ומרומזות, עיניים במראה מעושן יחסית עדין ושפתיים בגוון המתאים לעור פנים אחיד וחלק. חשוב לציין כי באיפור מעושן עדין משתמשים בדרך כלל במוצרים ותכשירים מסיסים כיוון שניתן לאפר באמצעותם בקלות ואפשר למרוח את החומרים המסיסים בנוחות כמו ציור אמנותי על בד קנבס חלק.

טרנד המראה הבובתי

בשנתיים האחרונות המראה הבובתי שלט בעולם האיפור, בעיקר בתחום איפור הכלות. הטרנד המלהיב והייחודי צפוי להישאר עמנו גם בשנת 2020, אך כעת המאפרים המובילים שקובעים את הטרנדים החדשים ממליצים על איפור בובתי טבעי יותר, לכן ניתן דגש לאיפור השפתיים. כדי להשיג את המראה הבובתי כדאי להגיע לסטודיו של מאפר מקצועי, ובשנת 2020 אנו צפויים לראות את הכלות והנשים באירועים השונים עם שפתיים בגווני ורוד או דובדבן, ובמקום שפתון בוהק ודרמטי משתמשים בטפיחות עדינות ורכות של השפתון על השפתיים ולא במשיכה חזקה היוצרת את המראה הדרמטי.

איפור ערב זוהר

שנת 2020 בעולם האיפור מציגה בפנינו את טרנד איפור הערב הזוהר. זהו איפור מחמיא לנשים רבות, האיפור מבוסס על אייליינר עדין, שפתון בגוון טבעי וזוהר, הברקות מעודנות ועוד. העיניים זוכות לאיפור דומיננטי יחסית וניתן לאפר את כל הפנים בגווני נחושת או בגוון זוהר אחר, בשילוב מראה מנצנץ כמו זהב הבוהק באור.

כדאי להשתמש בצלליות זוהרות ונוצצות, אך חשוב שהאיפור לא יאפיל על השמלה. כדאי למרוח קונסילר איכותי על העפעפיים ולמרוח בעדינות צללית מבריקה לקבלת המראה הזוהר.

איפור בסגנון רטרו

אחד הטרנדים החדשים לשנת 2020 הוא איפור בסגנון רטרו, כמו בשנות ה-70 של המאה הקודמת, אך האיפור המסוגנן והמתוחכם בא לידי ביטוי בשילוב מרקמים סטייל קטיפה וסאטן ובאיפור המזכיר הדפסים גיאומטריים המדגישים את עצמות הלחיים ואזורים אחרים בפנים. 

אם אתן מחפשות המלצות נוספות וטיפים מקצועיים על איפור לערב – לחצו על הקישור!

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך