logo-kol-ha

4 דברים כיפים שאת יכולה לעשות עם התינוק שלך

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

את אוהבת את התינוק שלך. למעשה, את כל כך אוהבת אותו שלא באלך לחזור מחופשת הלידה בכלל. ואנחנו לגמרי מבינים את זה. איך אפשר לחזור לשגרת עבודה כשיש לך תינוק בבית שעד עכשיו היה צמוד אלייך?

כדי להסיר מעט דאגה מליבך, הבאנו לך 4 דברים כיפיים שאת יכולה לעשות עם התינוק שלך, גם אחרי שתחזרי מהעבודה-

פיקניק

את בטח מכירה את זה עוד מחופשת הלידה, אבל אין כמו לשבת על שמיכה, בפארק, באוויר הנעים כשהתינוק שלך הוא בן הלוויה שלך. מה שכיף בעניין הוא שאת כל הדברים תוכלי לשים בתוך עגלה לתינוק. כך, את לא צריכה להיסחב עם דברים על הידיים. פשוט הניחי את השמיכה, האוכל, השתייה וכל דבר אחר שאת צריכה עבור התינוק שלך וצאו שניכם אל השמש. כמובן, אל תשכחי את המשחקים שלו אחרת יהיה לך קשה לשעשע אותו רק בעזרת שתי הידיים שלך לאורך זמן. אבל את בטח יודעת את זה כבר.

בריכה

אם התינוק שלך עוד לא פגש את מי הבריכה, זו הזדמנות נהדרת להכיר לו. קצת זמן איכות של אמא והתינוק שלה בבריכה יכול לתת לך הרבה יותר משחשבת. תינוקות רבים אוהבים להרגיש את מגע המים ולחוש תחושת ציפה. אחרי הכל, התינוק שלך צף לך בבטן כמה חודשים טובים וכנראה ההרגשה הזו מזכירה לו את אותה התחושה הנעימה. חשוב רק שתזכרי שכשאת מפגישה לראשונה את התינוק שלך עם מי הבריכה, עשי זאת לאט בכדי למנוע בהלה מיותרת של תינוקך.

פינת ליטוף

אם התינוק שלך גדול יותר משלושה חודשים, יש לך את הזכות לראות את התגובה הראשונה שלו לבעלי חיים. לכן, פינת ליטוף תהיה מקום אליו תרצי לקחת אותו. תינוקות הנפגשים עם חיות פרוותיות לראשונה מקבלים זאת בהתרגשות רבה, כזו שלא תרצי לפספס. קיימות בארץ פינות ליטוף רבות, כאלה הנותנות גם גישה לתינוקות קטנטנים שמעוניינים במפגש ראשוני ומרתק עם חיות שהן, כמובן, לא כלב או חתול. פינות הליטוף הללו יוכלו לעזור לך גם לאחר מכן כאשר תתחילי ללמד את תינוקך את קולות החיות השונים וכמובן מהי כל חיה שליטף.

קחו שיעור ביחד

אם לפני ההריון ולפני הלידה היית עושה למשל יוגה באופן קבוע, אין זה אומר שאת צריכה להפסיק עם זה עכשיו כשיש לך תינוק שתופס לך את רוב שעות היום. קיים עולם שלם של קורסים ושיעורים, כן, גם יוגה, שתוכלי לקחת יחד עם התינוק שלך ולהתאמן ביחד על שרירי הגוף. כך, את בעצם עוזרת לתינוק שלך לחזק את השרירים שלו ואת עצמות הגוף שלו, וגם עוזרת לעצמך לחזור לשגרה התאמנות.

אז נכון שחזרת לעבוד, אך אין זה אומר שמעכשיו נגמרו הדברים שאפשר לעשות. גם אם היית רגילה לקחת את תינוקך בבוקר לטייל והפכת זאת להרגל, פשוט ישמי את ההרגל לאחר שעות העבודה. התינוק שלך לא ירגיש בהבדל.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך