logo-kol-ha

מתנה לחבר הכי טוב

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אם החבר הכי טוב שלכם הוא טיפוס עצמאי ובטוח בעצמו, רוב הסיכויים הם שהוא אדם שהתקדם היטב בחייו. אתם אוהבים את התכונות האלה, כי הן שהופכות אותו לחבר הכי טוב שלכם. אז אם אתם רוצים לחגוג את החברות ביניכם עם מתנת יום הולדת שהוא בהחלט יאהב, כדאי למצוא סוג של מתנה דרמטית שתמשך אות תשומת ליבו, ותשפיע עליו. 

כלומר, מתנה לחבר הכי טוב צריכה להיות משהו קצת יותר מושקע מספל קפה עם כיתוב משעשע או התמונה שלו. כדי למצוא מתנה מתאימה לאדם שהתקדם יפה בחייו, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת המתנה, ולמצוא משהו אקזוטי, שתורם, למשל לעיצוב הפנים של הבית שלו, או משהו שמעניק תחושה של סגנון יצירתי, מעורר השראה ובעל השפעה. 

אז בואו נראה איך לבחור מתנה לחבר ליום ההולדת, שתהיה מושלמת ותבטא את עוצמת החברות שלכם.

מתנה דרמטית לא צריכה להיות יקרה

אתם יכולים למצוא מתנה שתהיה משחק או משהו שירגיע אותו, עם דגש על התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא. הרעיון הוא למצוא פריטים שהוא יאהב, ושיבלטו נגד כל המתנות האחרות שהוא יקבל, ושידגישו את המעמד שאליו הוא הגיע בחיים.

מתנה לחבר צריכה גם להתאים לאישיות ולסגנון שלו. אם, למשל, הוא נמשך לאביזרים שמושכים את העין, אפשר לקנות לו צמיד או טבעת מיוחדים. אם הוא לא נמשך לפריטים או אביזרים מפוארים, קרוב לוודאי שהוא לא יעריך חפצים מוזהבים או יוקרתיים, אבל הוא כן יאהב מתנה שמראה את האהבה שלכם אליו.

מתנה שמדגישה את תכונות המנהיגות שלו

למרות שסלסלת פירות, שוקולדים, עוגות או ממתקים, במגוון צבעים ובעיצוב מהמם יכולה להיות מתנה לחבר שהיא לכל הדעות מרגשת ומשמחת, יש אנשים שפשוט לא מתאים לקנות להם מתנות מסוג כזה. 

אם זה חבר ממש טוב, אולי כדאי למצוא לו מתנה שתפנה אל החושניות שלו או שתגביר את תכונות המנהיגות שלו. לפני יום ההולדת שלו, כדאי שתבלו איתו קצת יותר זמן על מנת להבין אם חסר לו משהו ואם יש איזו מתנה מיוחדת שהוא היה רוצה לקבל. 

מתנה שמעניקה תחושה של יצירתיות

מתנה יצירתית היא מתנה שמבטאת באופן הטוב ביותר את החברות שלכם. זאת יכולה להיות מתנה שקשורה לבילויים האהובים עליכם. אם, למשל, הבילוי האהוב עליכם הוא לצאת לשתות, אתם יכולים לקנות לו סט של כוסות משקה מיוחדים, או אפילו ערכה להכנת אלכוהול, שלגמרי תפתיע, תרגש ותשמח אותו.

מתנה לחבר עם אופי יצירתי יכולה להיות גם מתנה שמזכירה את השירות הצבאי המשותף שלכם, או כל פריט שיש לו ערך נוסטלגי מרגש לשניכם. 

אבל בסופו של דבר, לא משנה איזה סגנון של מתנה תבחרו, חשוב שהיא תהיה פשוטה, אך קלאסית ובהחלט מנצחת, במיוחד כשהחבר שלכם יבין שהקדשתם מחשבה מעמיקה לבחירת המתנה הייחודית.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך