logo-kol-ha

חושדים שבוגדים בכם? כך תשימו סוף לחשד

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אם נכנסתם למאמר הזה, אתם כנראה חווים שינוי כלשהו במערכת היחסים שלכם. אולי בן הזוג חוזר בשעות מאוחרות ולא שגרתיות, אולי בת הזוג נמצאת כל הזמן בטלפון ואתם לא יודעים עם מי. כך או כך, אתם חייבים להסיר את החשד מעליכם ולדעת אחת ולתמיד מה קורה במערכת היחסים שלכם.

ישנם כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לגלות האם החשד שלכם מוצדק או לא, וכמובן לאחר שנוצרה התעמתות עם בני הזוג והם מצידם הכחישו אך חשדכם לא התבטל. הנה כמה פריטים חשובים שתמצאו בהם שימוש-

מכשירי האזנה

אין דבר יותר טוב ממישהו שמאזין עבורכם כשאתם לא בסביבת האדם לו אתם רוצים להקשיב. מכשירי האזנה כיום הם כמעט ובלתי ניתנים לגילוי, כאשר לרוב הם מסווים כמטענים לפלאפון, מנורות, שקעים ועוד. אם אתם מעוניינים להעמיד מכשירי האזנה ברחבי הבית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להניח את המכשירים המוסווים בכל החדרים ולהמתין. מתישהו אתם בוודאות תתפסו את אותו אדם מדבר בטלפון או עם חבר הסוד שלו.

ג'י.פי.אס לרכב

אם אתם חושדים שבני הזוג שלכם לא אומרים לכם את כל האמת לגבי מקום הימצאם, ג'י.פי.אס לרכב יכול להיות הפריט שיסיר ספק מלבכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסנכרן את מכשיר הג'י.פי.אס אליכם לפלאפון ואת המכשיר עצמו להצמיד לרכבו של בן או בת הזוג. מרגע ההתקנה תוכלו לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים בני זוגכם והאם הם דוברים את האמת בדבר מקום הימצאם. 

מצלמות נסתרות

אמנם בדרך כלל מצלמות נסתרות נועדות לביטחון הבית והן אמורות להקיף אותו ולתעד את כל מי שיוצא ונכנס, אך הן לא רק עבור זה. אם אתם חושדים שבני זוגכם בוגדים בכם, מספיקה מצלמה נסתרת אחת בעמדת מפתח שתסגיר את בן או בת זוגכם ותוכיח לכם כי החשד שלכם נכון וכי בני הזוג שלכם אכן בוגדים בכם. זה אולי לא יהיה הדבר הכי קל לראות, אך זה לבטח מה שיאשר לכם את האמת סופית.

עט ריגול

כל אדם בעל תיק יכול להגיד לכם שבתיק שלו יש עט. בכלל, אם נדבר על אנשי עסקים תוכלו למצוא עטים בכיסי החליפות שלהם, רק מחכים לחתום על מסמכים. בעזרת עט ריגול תוכלו לדעת לאן הולכים בני הזוג שלכם, כמה זמן הם שוהים בכל מקום ומתי הם בבית, במידה ובשעות מסוימות הם לא אמורים להיות שם. 

מכשיר האזנה חודר קירות

נכון שכבר דיברנו על מכשירי האזנה, אך לא דיברנו על האזנה בזמן אמת כאשר בני הזוג שלכם הולכים לחדר אחר בכדי לדבר בטלפון בחשאיות גמורה. על ידי מכשיר ההאזנה הזה, כל מה שתצטרכו לעשות יהיה להניח אותו על הקיר ולהצמיד את האוזן שלכם אליו ומיד תוכלו לשמוע בדיוק מה נאמר מעבר לקיר.

אין כל צורך שתחיו עם התחושה הזו ואם יש לכם את היכולת להוכיח או להפריח את החשש, עשו זאת.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך