logo-kol-ha

רעיונות מתנה לבעל האהוב: הוא יופתע כל פעם מחדש

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הבעל הוא האיש הכי חשוב ומשמעותי בחייך והמתנה הנכונה יכולה להראות לו כמה את דואגת לו ואוהבת אותו. אם את מחפשת מתנה לבעל שתהיה מושלמת על מנת לחגוג את יום ההולדת שלו, יום השנה לנישואים שלכם או כל אירוע אחר, מדריך המתנות שלנו כאן כדי לעזור לך.

יש לנו כאן רשימה של מתנות מעולות לחצי השני שלך, לא משנה מה האירוע. אז בואי נראה איזו מתנה לבעל תפתיע אותו כל פעם מחדש

שעון שהוא יכול להתהדר בו בכל מקום

רוב הגברים אוהבים לענוד שעונים ומעבר לשיקולי המראה הטוב, הם רוצים שתהיה להם אפשרות להיות מעודכנים כל הזמן עם לוחות הזמנים שלהם. אחרי הכול, אחריות הטיפול במשפחה מוטלת על כתפיהם, אז הם ממשיכים לעקוב אחרי לוחות הזמנים שלהם ולשם כך הם זקוקים לשעונים.

אם את נותנת שעון מתנה לבעל, הוא בהחלט יאהב אותו. השעון לא צריך להיות ממש יקר, אלא חשוב שתחפשי שעון שהוא פשוט ועמיד מספיק.

אביזרי ספורט האהובים עליו

גברים אוהבים ספורט, לא משנה אם זה כדורגל או כדורסל. הם אוהבים לצפות בשידורי ספורט! אם בעלך אוהב כדורסל, למשל, ויש לו קבוצה שהוא אוהד, אפשרות טובה של מתנה לבעל היא פריט של הקבוצה שאהובה עליו.

אין צורך להוציא הון תועפות על המתנה, ובכסף שתחסכי, תוכלי לקנות לו אפילו כמה פריטים שקשורים לספורט החביב עליו, וההתלהבות שלו כשהוא ישתמש בפריטים שתקני לו, תשדרג ללא הכר את חיי הנישואין שלכם.

ארוחה רומנטית לאור נרות

התכונני להפתיע את האיש שלך עם ארוחת ערב רומנטית לאור נרות, אבל כדאי שזאת תהיה ארוחה שתכיני בעצמך. תוכלי לקנות מתנה לבעל שמורכבת מכמה פריטים משמחים ומצחיקים שתוכלי לתת לו במהלך הארוחה, ולשבת איתו בפינת האוכל שלכם בפרטיות מוחלטת, ועם הפריטים המשעשעים, האווירה תהיה משוחררת ותוכלו להרגיש חופשיים לדבר על כל נושא שבעולם.

תוכלי אפילו לתכנן ארוחה נעימה בגינת הבית, ליד בריכת השחייה או אפילו בחדר השינה שלכם, שתעצבי עם מלא סרטים ונרות.

גאדג'טים מהנים

גברים אוהבים מכשירים אלקטרוניים והם הכי אוהבים לקבל אותם! תוכלי לקנות לו אביזרים חדשים לטלפון הסלולארי שלו, וזהו בהחלט רעיון נהדר של מתנה לבעל.

אם הוא רכש לאחרונה טלפון נייד, תוכלי לקנות לו אביזרים לטלפון או לטאבלט, ולבחור גאדג'טים שיכולים לעזור לו להעביר רגעים משעממים ולהפוך אותם לפרודוקטיביים יותר.

דברים שקשורים לתחום שלו

אפשר לבחור מתנה לבעל שמתאימה לתחום המקצוע שלו, כמו למשל נעליים או כובעים, שיגרמו לו להרגיש שאת דואגת לו. הוא יעריך מתנה שימושית שמתאימה לתחום הפעילות שהוא עוסק בו כל היום.

לעולם אל תשאלי לאיזה סוג של מתנה הוא מצפה, שכן התנהגות זו תרמוז לו למה הוא יכול לצפות. במקום זה חשבי על אזור העבודה שלו, ובחרי מתנה שימושית שתגרום לו אושר ותדהים אותו, במיוחד אם היא תגיע בתזמון הכי טוב.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך