logo-kol-ha

הולכים לספא? אל תתקבעו על המסאז'

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בדרך כלל כשידברו איתנו על ללכת לספא, נחשוב על איזה מסאז' נרצה לעשות, כמה זמן הוא ייקח ומה בכלל התוכנית שיש לספא אליו אתם הולכים, להציע. יום ספא אמנם לא אורך מבוקר עד לילה אך הוא בהחלט יכול לספק לכם את תחושת הרוגע והשלווה לה אתם זקוקים כל כך.

אך בזמן שהמסאז' הוא ההליכה בדרך הישר, למקומות ספא רבים יש טיפולים רבים אחרים אותם הם יישמחו להציע לכם, אם רק תהיו מספיק פתוחים בשביל לקבל את ההצעה. כן, אנחנו מדברים על טיפולים במים.

טיפולי מים יכולים לבוא בכמה צורות כך שאם טיפול אחד לא מוצא חן בעיניכם, אין זה אומר שטיפול אחר לא יתאים לכם יותר. אלו הם הטיפולים הנפוצים ביותר הנעשים במים-

  • טיפול וואטסו
  • טיפול וואטסו זוגי
  • טיפול אנה-טומי
  • טיפול וואטסו הריון
  • וואטר דאנס
  • הידרותרפיה
  • ועוד

כל טיפול מהרשימה נעשה בדרך אחרת ועובד על דברים אחרים בגוף, אך כולם מתבצעים במים על ידי מדריך או מדריכה המוסמכים להעביר סוגים כאלה של טיפולים.

כך למשל, אם לא הכרתם עוד את טיפול הוואטסו תופתעו לגלות שהוא למעשה עיסוי במים. הוואטסו הוא השיאצו של המים ועובד על השרירים שלכם. הוואטסו, שעובד למען הרוגע והשלווה שלכם, עובד גם לטובת אלה הסובלים מבעיות גב, בעיות שרירים ומתח נפשי.

הוואטסו הזוגי הוא מסוג טיפולי מים שיכולים לקרב בין בני זוג ולהביא את הקשר לרמה חדשה. כאשר אתם שניכם בבריכה, כל אחד מכם יקבל מטפלת. המטפלות עובדות בסנכרון מוחלט ופועלות ליצירת מגע רגשי עמוק בין בני הזוג כאשר מדובר בנגיעות פיזיות קטנות.

טיפולי מים, נשמעים בדרך כלל כמותרות וכדרך מעולה להתפנקות. אך אנשים רבים מסתמכים על טיפולי המים הללו עבור בעיות בריאותיות כאלו ואחרות ומעידים על כך שטיפולי המים עוזרים להם הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. דוגמא שכיחה של אנשים שעובדים על גופם דרך טיפולי מים הם אנשים החולים בפיברומיאלגיה. כאשר כאבי השרירים הוא בלתי נסבל עבורם, שחרורם דרך המים יכול להקל עליהם משמעותית גם לאחר הטיפול.

כמו כן, אנשים רבים ששברו עצמות בגופם, נשלחים דרך רופאים מומחים לטיפולי הידרותרפיה שהיא למעשה פיזיותרפיה הנעשית במים, דבר המאפשר להם לאמץ את העצם המתאחה ביתר קלות כאשר המים תורמים למטופל לבצע את הפעולה. קיימים הליכונים רבים לתוך המים כך שאם הטיפול משלב ריצה או הליכה, גם אותם ניתן לשלב בטיפולי הידרותרפיה.

בארץ קיימים מקומות רבים המספקים טיפולים במים. אם אתם מחפשים טיפול לנפש, אתם באמת יכולים לחפש ספא המשלב טיפולי מים בתוכו. אך אם הבעיה היא פיזית בריאותית, בדקו עם הרופאים שלכם האם הקופה שלכם משלבת בתוכה טיפולי מים, כך תוכלו לקבל את העזרה שלכם מכל כיוון.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך