logo-kol-ha

נשים ואיפור – איך לומדים לאפר בצורה מדויקת ואיכותית

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

יש דברים שגברים אף פעם לא יצליחו להבין אצל נשים. מדובר ברשימה ארוכה של דברים מחיי היום יום אשר לא פעם מעלים אצלם תהיות, לא פעם מלווים בהרמת גבה, ולא פעם גברים פשוט מוותרים אפילו על הרצון להבין, הם מבינים שהם לא יצליחו, אז חבל להם על הזמן.

דוגמא טובה לכך אפשר למצוא בכל מה שקשור לאיפור. בין אם מדובר בזמן שנשים משקיעות, כמעט מדי יום, בשביל להתאפר לפני שהן יוצאות מהבית, ואם זה עוד יכול להיות מובן בצורה מסוימת, הרי שהרבה גברים מתקשים להבין, מאיפה נשים שואבות את הידע שלהן על איפור באופן כללי ועל טכניקות להתאפרות, סגנונות ועיצובים וכן בכל מה שקשור לכלים ואמצעי איפור.

אין זה סוד שעם השנים האופציות ללמוד באופן מקצועי דרך לימודי איפור ובדרכים אחרות ובכך להכיר את התחום לעומק, התרבו וכן הפכו להיות הרבה יותר זמינות. כמו כן, עם השנים, אפשר לראות גידול ניכר בכל מה שקשור למוצרי איפור שונים. גידול זה נובע הן מהעובדה שרשתות איפור וחנויות אחרות בישראל החלו לייבא יותר ויותר מוצרים של חברות שונות, והן בזכות אתרי אינטרנט שהחלו לשווק מוצרים באופן ישיר.

כאמור, נשים שואבות את הידע על איפור על סוגיו השונים ממקורות רבים. זה נכון כשמדובר על איפור ליום יום, איפור לאירועי ערב מסוגים שונים, וזה נכון שמחלקים את סגנונות האיפור על פי עונות, על פי עיצובים וצבעים שונים, וזה נכון גם כאשר מאפיינים את האיפור על פי סוגי עור וגווניו.

מהיכן אפשר לקבל מידע על איפור

רמת הבסיס בהקשר זה, היא מן הסתם מהבית והסביבה. בין אם זה מסבתות, אימהות, אחיות וחברות. כל אישה שואבת את הידע הבסיסי שלה ממקור אחר ולעיתים מכמה מקורות. זה מתחיל מגיל צעיר, עם השנים זה נהיה מוקדם יותר ויותר.

כיום, נשים רבות משתמשות בסרטונים ביוטיוב, סרטונים בפייסבוק, וכן מדריכים מקצועיים באינטרנט. בתחום האיפור, כמו בתחומי אופנה רבים אחרים, ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע וכן אושיות רשת שמשתמשים בפלטפורמה הדיגיטלית בשביל לספק מידע איכותי בתחום. לעיתים זה נובע מתוך רצון לקדם מוצרים או לקדם את העבודות שלהם, ולעיתים זה נובע מתוך רצון לחשיפה או לעזור לגולשות בכל מה שקשור לאיפור נכון.

עם השנים, ניתן למצוא גם לא מעט בתי ספר ומכללות שמציעים מסלולים של לימודי איפור. במסגרת מסלולים אלו, מקבלים את כל המידע הנדרש בנושא. תוכנית הלימודים כוללת גם התייחסות להיבטים תיאורטיים וגם להיבטים מעשיים. הלימודים מאפשרים לכל מי שרוצה ללמוד כעל איפור לעומק, הן לשם ידע כללי והן לצרכים מקצועיים.

מן הסתם, הידע בתחום רק גדל ומתרחב עם הזמן, ככל שמתעמקים בו יותר אז לומדים יותר דברים חשובים ומעניינים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך