logo-kol-ha

יחסים מרחוק: איך עושים שזה יצליח?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

"יש בי אהבה והיא תנצח", אמר אריק איינשטיין.

אז למרות שהאהבה שלו הייתה צמודה אליו במשך עשרות שנים, והם חיו בהרמוניה בבית הקטן שלהם בתל אביב, בלי להתמודד עם הצורך לנצח את האהבה גם ממרחק, אריק ידע מה הוא אומר כשהכריז את המשפט הזה בביטחון מושלם.

אז איך עושים שיחסים מרחוק יעבדו? זאת אחת השאלות שזוגות רבים שואלים את עצמם כשהם מוצאים את עצמם במצב בו הם רוצים להמשיך את מערכת היחסים הזוגית שלהם, אבל נאלצים לנהל אותה מרחוק.

התשובה הקצרה היא הכוונה ממוקדת, מאמץ, סדר עדיפויות שונה, סובלנות ויצירתיות. עכשיו בואו נבחן את התשובות הארוכות יותר.

אנחנו לא הולכים לשקר לכם. אם יש לכם תחושה שזה לא יעבוד, אתם כנראה צודקים

אבל המשפט שקובע שאהבה מנצחת הכול, נכון גם הוא. הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת לכל מערכת יחסים להחזיק מעמד ולהתחזק, גם אם כל אחד מכם נמצא בקצה השני של העולם. יש לכם את הווצאפ, יש לכם את הסקייפ, יש לכם את הטלפון, ויש כללי ברזל שאתם חייבים להקפיד עליהם, שיאפשרו לכם להתראות לפחות אחת לחודש או חודשיים.

כך שאין צורך להתמקד בהשלמה עם הגורל או לצעוק בתסכול, ועם כל הכאב, אפשר לגרום למערכת הזוגית לעבוד.

חכמת הבייגלה, סתם, חכמת הנחישות

כשתתחילו להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם, תהיו מוקסמים לא רק מהתקשורת ביניכם, שפתאום נראית אחרת לגמרי, אלא גם מהתוכן מעורר ההשראה שהזוגיות שלהם מהווה לזוגות אחרים, שנמצאים ביחד שנים, באותו בית, ובקושי מתקשרים שניים או שלושה משפטים ביום.

נכון, לא לכל מערכות היחסים מרחוק יש את המותרות של האפשרויות לנסוע לעתים תכופות כדי להיפגש, אבל יש חוכמה מיוחדת שזוגות בכל גיל יכולים למצוא, ובשילוב עם הומור, אפשר למצוא שיטות מהנות באמת על מנת להפוך את מערכת היחסים המורכבת הזאת לאיכותית במיוחד.

למשל, מה אתם הכי אוהבים בזוגיות שלכם

כשהזוגיות שלכם אינה מונעת ממניעים אגואיסטיים, ואתם מצליחים להיות אמיתיים ונעימים זה כלפי זו, אתם נוקטים בצעדים ממשיים שמאפשרים לזוגיות להצליח. יש כאלה שמציבים את האושר של בן או בת הזוג שלהם לפני האושר שלהם. זה לא הרעיון, אבל זה יכול להיות הכיוון.

כשערכים כמו שאפתנות ורצון להצליח הם שגורמים לכם לנהל זוגיות ממרחק, למרות הצער והתסכול, אתם גאים בבן או בת הזוג שצריכים להתרחק על מנת לטפח את הקריירה שלהם או ללמוד לתואר שיאפשר לכם, בטווח הארוך, חיים טובים יותר.

גם כאן, כשמכניסים למערכת היחסים חכמה שמאפשרת להקל על התקשורת, ומקפידים לצחוק על המצב בכל הזדמנות, במקום להתאבל, הזמן עובר מהר יותר, ולפני שתספיקו להרגיש, התקופה הקשה תיגמר ואתם תתאחדו.

אז איזה שיטות יכולות לעזור לכם להתחבר?

אפשר להחליט שלא משנה מה, כל יום מדברים בסקייפ, והופכים את האירוע לדייט יומי. אתם יכולים לצפות בסרטים ביחד, לבשל ארוחות באותו זמן, לשחק במשחקים מקוונים, ולהמציא את כל השיטות שיעזרו לכם להתחבר, למרות המרחק.

תקשורת טובה יכולה להציל כל מערכת יחסים, ואתם יכולים לקיים שיחות וידיאו או להתכתב בווצאפ לאורך כל היום. חוץ מזה, אתם יכולים גם לשלוח מתנות קטנות בדואר, ולהשאיר זה לזו מסרים חמודים ומעודדים ברשתות החברתיות שלכם.

הנקודה היא שכשיש לכם בסיס עוצמתי לזוגיות, שום מרחק לא יפריד ביניכם, ואתם תוכלו לשרוד כל תקופה, קשה ככל שתהיה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך