logo-kol-ha

גלידה טבעונית

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה מאד לסוגים שונים של תזונה. לאנשים רבים יש עקרונות מהותיים שמנחים אותם בכל מה שקשור לבחירת המאכלים שהם צורכים ואחד מהסוגים הנפוצים והבחירות הפופולריות ביותר לאחרונה זו התזונה הטבעונית. מדובר בתזונה שאין בה שום מרכיב שמגיע מהחי ובכלל זה ביצים, כל מוצרי החלב וכמובן בשר, עוף ודג. מי שמקפיד על תזונה טבעונית ניזון מירקות ופירות, מתחליפים שונים לבשר או עוף, מקטניות וכמובן מסוגים שונים ומגוונים של פחמימות. עם הזמן ועם העלייה בביקוש למאכלים טבעוניים או חומרי גלם שלא מגיעים מהחי בהחלט אפשר למצוא לא מעט אפשרויות שבעזרתן יכולים הטבעוניים לאכול כל מה שהם רוצים ואוהבים. גלידה טבעונית כבר לא נחשבת לגימיק ואפשר למצוא כזאת בטעמים שונים ובגדלים שונים של אריזות. גם גלידריות מציעות גלידה טבעונית, זאת על מנת להציע גם לטבעוניים ליהנות מהממתק הקפוא.

 

איך מכינים גלידה טבעונית?

בעבר זה אולי היה אתגר לא קטן אבל כיום זה כבר הרבה יותר נפוץ ונוכח בנוף הקולינרי. גלידות טבעוניות יכולות להיות מבוססות על פירות טבעיים, על תחליפים צמחיים ואפילו על ירקות. מיץ לימון טרי יכול להאריך את חיי הגלידה ובמקרים רבים גם סוכר הופך את הבלילה לאיכותית מאד וכזאת שמחזיקה מעמד הרבה זמן והמרקם שלה דומה מאד לזה של הגלידה החלבית. במותג mojo למשל אפשר למצוא קולקציה שלמה של ממתקים קפואים – גלידות, ארטיקים ושלגונים וכמובן השלוקים האהובים במיוחד על ילדים צעירים ופעוטות. במקרה זה הגלידות עשויות מפירות טריים מובחרים ואיכותיים, מה שמבטיח גלידות טעימות, במגוון רחב של טעמים וברמה גבוהה של איכות. סטנדרטים קפדניים של איכות ועמידה בתקנים של ייצור מזון מבטיחים שהגלידות תהיינה טעימות ולפעמים אי אפשר יהיה להבחין שלא מדובר בגלידה חלבית רגילה ושגרתית.

 

החשיבות של גלידה טבעונית

כיום כאמור יש מודעות גבוהה לסוגים שונים של תזונה וכך מתאפשר לכל אדם לאכול בדיוק את מה שהוא רוצה ואוהב. אין שום סיבה שאדם זה או אחר לא יוכל ליהנות ממאכלים שהוא היה אוכל ואוהב רק כי הוא מפתח עקרונות ויש דברים חדשים שהופכים להיות מהותיים עבורו. כך בדיוק הדבר עם גלידות טבעוניות. מי שבוחר להתבסס על תזונה טבעונית עושה את זה בשל תחושות של חמלה על בעלי חיים ומתוך מודעות לכך שלא מגיע להם לחיות חיים קצרים בשירות בני האדם ולכן בעיניו כל אדם שלא יצרוך מזון מן החי יכול לעשות הבדל גדול עבור בעלי החיים. בחידה בגלידה טבעונית מאפשרת לו להמשיך וליהנות מגלידה קרה שתרענן את הגוף והפה בלי להתפשר על העקרונות החשובים האלה ובוודאי שבלי להמשיך ולאכול מוצרים שיש בהם מרכיבים מן החי.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך