logo-kol-ha

איך למצוא חניה?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כמעט כל אדם בישראל מחזיק רכב. הרכב משרת אותנו לכל כך הרבה מטרות. בין השאר אנחנו נוסעים איתו הלוך וחזור בכל יום לעבודה, אנחנו לוקחים את הילדים שלנו בעזרתו לגנים, לבתי הספר, לחוגים, לחברים וגם מחזיקים אותם מכל מקום. בנוסף, באמצעותו אנחנו נוסעים לבלות, נוסעים לטיולים ועוד. העניין הוא שבתוך כל הכייף הזה, אחד הדברים שיכולים יותר לתסכל אותנו זה למצוא חניה. מציאת חניה, בעיקר בערים כמו תל אביב או גבעתיים, יכולה להפוך למשהו מאוד מסובך שיכול לגזול מאיתנו דקות ארוכות ולפעמים אפילו יותר מזה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא חניה.

 

הכל מתחיל ונגמר בשעות

למעשה, שאנחנו רוצים לחפש חניה, מה שיכול להקל עלינו ולקצר משמעותית את הזמנים, זה השעה שבה אנחנו מחפשים את החניה. אם אתם למשל קובעים פגישה מסוימת בעיר תל אביב, עדיף שתקבעו את הפגיעה בשעות פחות עמוסות. למשל, אחרי עשר בבוקר, רוב הרכבים כבר יוצאים לעבודה, ואז יותר קל לחנות באזורים מסוימים בעיר. לעומת זאת, אם אתם מחפשים חניה בתל אביב בשבת, עדיף לכם לנסות חניון מלכתחילה, שכן הסיכוי למצוא חניה בעיר בשבת הוא קלוש עד אפסי.

 

גרים בתוך העיר? היעזרו באפליקציה חכמה למציאת חניה

במידה ואתם גרים בתוך העיר, עם דגש על תל אביב ועל אזור גוש דן, תוכלו למצוא חניה בקלות ובמהירות באמצעות אפליקציה ייעודית. האפליקציה, מקבלת דיווח לגבי אזור המגורים שלכם וממפה אותה. ברגע שאתם מתחילים לחפש חניה, אתם מפעילים את החיישן של האפליקציה והוא מתחיל לחפש עבורכם את החניה. זה כזהקל וכזה פשוט. החיישן מוצא לכם חניה ברדיוס המגורים שלכם. ככה אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם ולהיות די בטוחים שתוך זמן מסוים, תמצאו חניה.

לא חייבים לא יוצאים

במידה ואתם צריכים להוציא את הרכב שלכם, לא משנה לאן, וגם יודעים מראש שאתם צריכים לחזור הביתה ולחנות את הרכב בשעות הכי עמוסות, שזה בדרך כלל קורה בשעה ארבע אחר הצהריים, עדיף שמראש לא תוציאו את הרכב. במקרה כזה, כדאי לנסות ולהיעזר בפתרונות אחרים שיש בתוך העיר כמו למשל השכרת רכב לפי שעה, השכרה של קורקינט או אופניים, או אפילו תחבורה ציבורית כמו אוטובוס, רכבת או מונית. עוד אפשרות שיכולה להועיל זה פשוט ללכת ברגל ולצעוד לאן שאתם צריכים להגיע, או לנסות להשיג טרמפ דרך שכן או קולגה לעבודה.

 

לסיכום, חניה היא דבר די מסובך, שהופך עוד יותר מורכב מיום ליום. מה שאתם יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם הוא לנסות לתכנן את הזמן שבו אתם מחפשים חניה ואז הסיכוי שתמצאו מקום לחנות את הרכב שלכם, עולה והכאבי ראש שלכם סביב הנושא הזה, פשוט יפסיקו.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך