logo-kol-ha

איך להביא לקוחות חדשים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

השאלה שבכותרת היא שאלה שמעסיקה כל בעל עסק, ללא קשר לתחום שבו הוא עוסק וללא קשר למוצרים או השירותים שהוא מציע לקהל הלקוחות שלו. כל בעל עסק רוצה שיהיו לו כמה שיותר לקוחות, שיהיו שבעי רצון מחוויית הקנייה של המוצרים שלו ויקבלו שירות הכי טוב שרק אפשר. כל בעל עסק רוצה לבלוט מעל כולם, להיות זה שחוזרים אליו שוב ושוב לשם קנייה חוזרת וכמובן לקבל חוות דעת ופידבקים חיוביים מהלקוחות. דבר זה נכון הן לעסקים פיזיים שיש להם חנויות או סניפים בכל רחבי הארץ והן לעסקים מקוונים שמוכרים שירותים או מוצרים דרך רשת האינטרנט. כאשר רשתה אינטרנט החלה להוות מקור לריכוז של עסקים שהקימו אתרי אינטרנט וכך התגברות על מחסומים גאוגרפיים – עברו מיטב המוחות למציאת הדרכים לגיוס עוד ועוד לקוחות בצורה מקוונת כאשר כל אחד מהם בעצם יושב מול המחשב האישי שלו, בבית או במקום העבודה.

 

גיוס לקוחות חדשים לעסקים מקוונים

על מנת לגייס לקוחות חדשים לעסק צריך לקדם את אתר האינטרנט שלו ואין מדובר במשימה פשוטה. התחום של קידום אתרים כיום הוא מקצוע לכל דבר ועניין וחשוב מאד לפנות אל מקדם אתרים מנוסה ומיומן שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לקדם כל אתר וכל עסק. אין פורמט אחיד לקידום של עסקים ברשת האינטרנט ולכן יש חשיבות להתאמה אישית של אסטרטגיית הקידום. לא כל העסקים פונים לאותו סוג של קהל יעד, בוודאי שלא כל העסקים מציעים את אותם המוצרים או השירותים וכמובן שיש הכרח להתייחס לאג'נדה השיווקית או העסקית של מי שהקים את העסק ומנהל אותו. כאשר משלבים את כל אלה ביחד מקבלים את האפשרויות הנכונות לפעול דרכן ומקדם האתרים יידע לבחור את אלה שתהיינה נכונות ויעילות וישיגו עבור העסק את הלקוחות שהוא מחפש ויתעניינו במוצרים או השירותים שלו.

 

למה זה חשוב כל כך?

כאמור, גיוס לקוחות חדשים הוא בעצם פעולה מתמשכת ששום בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו להפסיק לבצע אותה. אף פעם אין מצב שבו יש לעסק מספיק לקוחות ותמיד אפשר למצוא עוד ועוד שיפיצו את השמועה וישבחו את העסק בפני אנשים אחרים שגם הם יכולים להפוך ללקוחות. הרשתות החברתיות גם כן יכולות להתברר כיעילות ומתאימות מאד ולכן אסטרטגיית תוכן ושיווק מותאמת אישית לכל עסק היא הדבר הנכון אשר בעזרתו העסק יכול לגדול, לצמוח ולהתפתח. קמפיינים ממומנים, שיווק אורגני וממומן, יצירת שיח בפייסבוק או יצירת סרטונים לאינסטגרם ולטיק טוק – כל אלה הם רק חלק מהשיטות לגיוס לקוחות ולהעלאת החשיפה של העסק בפני עיניים חדשות של לקוחות פוטנציאליים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך