logo-kol-ha

כיצד תוכלו למנוע התיישנות חיצונית של המבנה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כל פרויקט בין אם הוא נבנה לפני שלושים שנה ובין אם נבנה ממש לאחרונה, חשוף לפגעים חיצוניים, לנזקי הזמן וגם לנזקי מזג האוויר. לכן, ככל שהזמן עובר הסיכוי לבעיות וליקויים הקשורים במבנה כמו בעיות רטיבות, בעיות איטום, התערערות של המבנה מבחינה פיזית עולה. הנה כמה דרכים למנוע התיישנות חיצונית של המבנה!

 

חיפוי חיצוני איכותי וחדשני עוזר למנוע התיישנות חיצונית

היום אחד הפתרונות היותר פופולארים הן במבנים ישנים שעוברים חידוש ושיפוץ והן במבנים חדשים שנבנים ככה מראש נקרא קירות מסך אלומיניום. מדובר למעשה בקירות אשר מיוצרים במפעל מיוחד ומגיעים כפתרון מודולרי שנועד לחיפוי קירות חיצוניים. הקירות עשויים משילוב של אלומיניום וזכוכית ככה שלכל חומר גלם יש את היתרונות שלו וביחד הם מייצרים מבנה דקורטיבי, חדשני ויוצא דופן. חיפוי כזה מביא איתו מגוון של יתרונות גם בהיבט של מניעת ליקויים ובעיות רטיבות, עובש, נזילות וגם בהיבט של חיסכון אנרגטי, שכן הם מחדירים אור טבעי לתוך החללים במבנה וחוסכים בצריכת החשמל הביתית.

 

 

בדיקת רטיבות וליקויים

אחת לכמה שנים מומלץ לבצע בדיקות שבעצם עוזרות לנו לאתר האם יש ליקויים ואם כן לטפל בהם בזמן. לכן, אם עדיין לא ניגשתם לנושא זה בדיוק הזמן להזמין איש מקצוע או אפילו חברה המתמחה באיתור ליקויים מהסוג הזה. ככה ניתן יהיה להבין את מצב הקירות החיצוניים, האם יש צורך בחיזוק עמודים והחלפת ברזלי זיון, לבחון גם מה המצב של המרזב כדי למנוע נזילות ורטיבויות בחורף ועוד. חשוב לזכור כי הזנחה או אי ביצוע התיקונים הנדרשים בזמן, יכולה להוביל לפגיעה ארוכת טווח במבנה גם בהיבט של איכות החיים של הדיירים הגרים בו וגם בהיבט של הערך הנדלנ“י בדירות עצמן.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך