logo-kol-ha

איך מותג היוקרה קרטיה שינה את התפיסה על שעוני יוקרה לנשים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

קרטיה הוא מותג יוקרה שתמיד נקשר לגברים. עם זאת, בשנת 2018 החברה השיקה את קולקציית Ballerina, אשר משכה את תשומת הלב של נשים שחיפשו שעונים נשיים יותר.

כמו כן, החברה שינתה את תפיסתה לגבי שעוני יוקרה לנשים על ידי השקת שעון בשם "פרינסס", אשר מיועד לענידה של גברים ונשים כאחד.

עם השקת שעון יוקרה בשנת 1847, קרטייה הפכה לאחד ממותגי היוקרה המפורסמים ביותר. היא משנה ללא הרף את התפיסה לגבי שעוני יוקרה לנשים עם העיצובים החדשניים וקמפיינים השיווקיים החזקים שלה.

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים עונדות שעונים. הסיבה לכך היא שהן נעשות עצמאיות יותר וגם בטוחות בעצמן ורוצות להיראות כאינדיבידואלים ולא רק אישה שעונדת שעון.

קרטייה הציגה לעולם שעוני יוקרה לנשים. זה היה שינוי משמעותי בתפיסה של מה צריך להיות שעון.

שעון לאישה הוא כבר לא רק שעון, הוא אביזר שניתן לענוד עם כל דבר ועניין.

קרטייה הצליחה להשיג זאת על ידי שימוש בחומרים ועיצוב איכותיים תוך שמירה על סבירות.

בעלי המותג השמידו שעוני יוקרה בשווי 500 מיליון דולר

קרטיה הוא מותג אייקוני שקיים כבר למעלה מ-100 שנה. מאז הקמתה, החברה ידועה בשעוני היוקרה והתכשיטים שלה. עם זאת, בתקרית האחרונה, בעלי קרטייה הרסו שעוני יוקרה בשווי של 500 מיליון דולר.

בהתחשב בכך שהמותג Cartier נוסד בשנת 1847, לחברה היסטוריה ארוכה של בניית שעונים. לרוע המזל, הוא לא הצליח להגן על הנכס היקר ביותר שלו – השעונים שלו.

ביוני 2018, קבוצה של בעלי קרטייה הרסו את השעונים שלהם בשווי של 500 מיליון דולר מכיוון שלא הצליחו למצוא קונים. הבעלים החליטו להרוס את פריטי היוקרה שלהם כי הם לא היו מרוצים מהמחיר שהם מקבלים עבורם. הם לא רצו לחכות שמישהו אחר יקנה אותם ורצו להצהיר על כמה הם העריכו את המוצרים שלהם באותה תקופה.

המצב די אירוני בהתחשב בכך שקרטייה הוא אחד ממותגי השעונים היקרים בעולם וקיים כבר כמעט 150 שנה.

מותג השעונים Cartier ידוע בעיצוב האייקוני שלו ובאיכותו. אבל לאחרונה, החברה מתמודדת עם משבר יחסי ציבור גדול. הבעיה? בעלי החברה השמידו שעונים בשווי של כ-500 מיליון דולר על ידי ריסוקם לרסיסים.

תקרית ריסוק השעונים אירעה כאשר מנהלים היו בתהליך של השמדת מלאי שנחשב בלתי ניתן למכירה עקב שינוי באסטרטגיה של החברה. במקור חשבו שהם ישמידו רק פחות מ-200 שעונים, אבל בסופו של דבר ישמידו כמעט 1,000 שעונים.

חנות קרטיה ישראל

חנות קרטיה ישראל היא חנות שעוני יוקרה חדשה ומתקדמת שנפתחה בפינת רחוב קינג ג'ורג' ובן יהודה בירושלים.

החנות היא הראשונה מסוגה בישראל, והיא מהווה מחווה להיסטוריה ולמסורת של המותג. בחנות מוצגת תערוכה בשם "הסיפור של קרטייה" המספרת את סיפור ייסודה על ידי לואי קרטייה בפריז ב-1847.

החנות כוללת גם סדרה של מיצבים אינטראקטיביים המאפשרים למבקרים ללמוד עוד על ההיסטוריה של המותג, כמו גם על תהליך ייצור השעונים שלו.

חנות קרטייה ישראל היא חנות קונספט חדשה בירושלים. היא עוצבה על ידי המעצב הישראלי רון ארד המציג את העיצוב המיוחד שלו בשחור-לבן.

קומת הקרקע של החנות כוללת חזית שחור-לבן עם חלונות גדולים המכניסים אור טבעי לחלל.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך