logo-kol-ha

שירות סידור ארונות – המדריך המלא?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מרגישים שלא משנה איזו דלת אתם פותחים יש בלאגן? החפצים, הצעצועים, הספרים והבגדים שלכם עולים על גדותיהם? אין לכם זמן לעשות סדר בבלאגן? שירות סידור ארונות הוא בול מה שאתם צריכים. תוך מספר שעות כל הארונות בבית שלכם יכולים להיות נקיים ומסודרים ללא יוצא מן הכלל. איך זה עובד? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור חברה או אשת מקצוע המתמחים בסידור ארונות, לתאם זמן שמתאים לכם, ואלו יתחילו לבצע עבורכם את הסידור. כמובן, שאם נדרש מיון, זאת בנוסף לסידור עצמו, תצטרכו להיות נוכחים במקום כדי שניתן יהיה לפנות את כל מה שלא משתמשים בו יותר.

 

זמינות מקצועיות וסדר אמיתי

בין אם אתם זקוקים לשירות הכולל סידור פנימי של ארונות מטבח, סידור צעצועים או ספרים, אחד הדברים הכי חשובים בבחירת חברה שכזו הוא הזמינות. יש כמה מצבים עיקריים בהם אנו זקוקים לשירות כזה.

  1. לפני או אחרי מעבר דירה – כאשר אנחנו עוברים דירה, פעמים רבות אנחנו צריכים לעשות סדר ובעצם להעביר איתנו רק את הדברים שאנחנו באמת משתמשים בהם בין אם זה בגדים ובין אם זה מגבות ומצעים. לכן, לפני מעבר דירה, הרבה פעמים מה שצריך זה שירות שכזה. מכיון ומעבר דירה הוא תהליך מתוזמן ואנחנו יודעים בדיוק באיזה תאריך וגם באיזו שעה אנחנו עוברים, זאת בהתאם לזמן שתיאמנו עם חברת ההובלות, ככה בעצם ניתן יהיה לתאם גם שירות סידור ארונות. אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר, תוכלו להזמין את השירות גם למעבר עצמו ואז הארונות בדירה החדשה שלכם יהיו מסודרים ונקיים לאורך זמן רב.
  2. בתים עם הרבה ילדים – בדרך כלל שיש כמה ילדים בבית, נוצר המון בלאגן. אנחנו נוטים לשמור לא מעט משחקים של הילדים כי ”כואב לנו הלב לזרוק“, אנחנו שומרים את הספרים של הילדים ומעבירים אותם מילד לילד וכנ“ל גם לגבי הבגדים. יחד עם זאת, הרבה פעמים מה שקורה זה שאנחנו שומרים יותר מדי דברים ואז נוצר המון בלאגן. במקרה כזה חשוב לתאם עם חברה המסדרת ארונות בהתאם לזמנים שמתאימים לכם, למשל שהילדים בגן ובית ספר ואתם לוקחים יום חופש למשל.

 

כדאי לבחור חברה מקצועית שזה בדיוק מה שהיא עושה ולא סתם מישהו שמסדר בתים להשלמת הכנסה ועושה עוד מליון ואחד דברים במקביל. הרי בסופו של דבר, המטרה היא בעצם שהארונות שלכם יהיו מסודרים מכל הבחינות ושיהיו בהם דברים שאתם באמת צריכים ומשתמשים בהם ביום יום.

 

מחיר הוגן

דבר נוסף שכדאי לבדוק מעבר לרמת הזמינות והמקצועיות של החברה או האדם אותו אתם בוחרים לסדר עבורכם את ארונות הבית הוא המחיר. יש מנעד די גדול של מחירים בשוק, חלקם מתמחרים את השירות לפי שעה, חלקם לפי גודל ארונות ולכן זה משהו ששווה לבדוק אותו.

 

טיפים ששווים זהב לשמירה על סדר

  1. אחת לחצי שנה מה שלא בשימוש עובר הלאה.
  2. עשו שימוש במוצרים אשר עוזרים לשמור על הסדר כמו קופסאות ארגון שקופות, מדבקות עליהם כותבים את המוצרים השונים, סלסלאות אחסון ועוד.
  3. הקפידו להחזיר בסוף היום כל דבר שנמצא מחוץ לארון לארון עצמו וכך הארונות יישארו מסודרים.
  4. בחרו מוצרים אשר עוזרים בעצם לשמור גם על ריח טוב בתוך הארונות כמו סבוני לבנדר או שקיות מיוחדות בארונות הבגדים, ספריי מיוחד וכדומה.
  5. תכננו את הסידור בצורה חכמה בהתאם לסוג המוצרים אותם אתם מאחסנים.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך